چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن رضایی گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

وب‌گاه الف

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند. وی ادامه داد: دو گوهر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پاسدار اسماعیل تاجیک فرمانده سپاه خاتم‌الانبیا (ص) شهرستان عسلویه بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال 1403 استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفتگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای...

وب‌گاه فرارو

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سطح شیراز با عنوان «وجدان بیدار» در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا عصر امروز، 10 اردیبهشت‌ماه در مقابل درب ورودی دانشگاه شیراز برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند. به گزارش عرشه آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

در خصوص علت این نام‌گذاری (بیت‌المقدس)، محسن رضایی فرمانده کل سپاه پاسداران، در ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد (دهم اردیبهشت سال 1361) در قرارگاه کربلا در یک پیام رادیویی گفت: علت نام‌گذاری عملیات این بوده که به تمام دنیا فلسفه و خط‌مشی آینده خودمان را بعدازاین عملیات اعلام کنیم که راه ما به‌سوی بیت‌المقدس است.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم و دریانوردان و تجار عزیزمان در امنیت کامل در حال تامین نیازهای اقتصادی کشور هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما در مناطقی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در آن‌جا حضور دارند، کشتی‌های‌مان را اسکورت می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: خلیج فارس امروز امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان محسوب می‌شود و ما عمدتا اسکورت کشتی‌هایمان در مناطقی مثل خلیج عدن و اقیانوس اطلس را انجام می‌دهیم.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به پیروزی‌های متعدد نیروهای مسلح کشورمان ادامه داد: از زمان دفاع مقدس تاکنون نیروهای مسلح کشورمان همواره در حال پیروزی و طی کردن پله‌های اقتدار بوده‌اند؛ جدیدترین این پیروزی‌ها عملیات «وعده صادق» بود.

وب‌گاه الف

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پیکر پاک و مطهر یکی از شهدای گمنام این استان پس از 41 سال شناسایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران - 1403 منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: فیلم سینمایی زندگی «هوشنگ نصیری» اولین شهید محیط‌زیست 8 سال دفاع مقدس، در راستای ترویج فرهنگ ایثار، میهن‌دوستی و توجه به محیط‌زیست تولید می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت فلا رسیدن روز خلیج فارس، بنیاد سینمایی فارابی متنی از آب‌های نیلگون خلیج فارس و سینما منتشر کرد.