یک‌شنبه 10 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام غلامحسین بشردوست از روزهای فتح خرمشهرمی گوید: رو به روی سه‌راهی جفیر، قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر 41 ثارالله را در جلوی امامزاده عباس دیدم. از خوشحالی خندیدیم و همدیگر را در آغوش گرفتیم.

خبرگزاری تسنیم

علی اصغر جعفری گفت: ارتش عراق 70 درصد نیروی خود را درگیر خرمشهر کرده بود و همه تجهیزات زمینی و هوایی اش در این منطقه مستقر شده بود. شرایط به گونه ای بود که طبق جمله حضرت امام (ره)، اگر کمک خدا نبود خرمشهر پیروز نمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «عزیز نصیرزاده» جانشین رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح روز یکشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و گردان‌های بسیج مستقر در استان ایلام گفت: استان ایلام دارای تاریخ بسیار کهن و فرهنگ غنی است که در آن قومیت‌های غیور و متعدد در طول سال‌های مختلف در کنار هم با صلح و صفا زندگی کردند. «ایلام» تاریخ درخشانی...

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، جلسه کارگروه دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون موضوع درس علوم و معارف دفاع مقدس برگزار شد. حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مراسم گفت: درس علوم و معارف دفاع مقدس باید دو واحدی، مستقل، حضوری و الزامی باشد. وی ادامه داد: به کمک وزارتخانه‌های علوم و بهداشت...

خبرگزاری تسنیم

خیام از افزایش قیمت کتاب انتقاد کرد و آن را یکی از موانع اصلی برای دسترسی مخاطبان به کتاب و کاهش میزان سرانه مطالعه دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همیشه باید آماده رویارویی با دشمنان باشیم، گفت: پاداش مجاهدت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس، خادمی زائران اباعبدالله (ع) است.

خبرگزاری دانشجو

کارگردان سینما در افتتاحیه سینما مهر مادر دزفول از نیروهای جوان حوزه هنری برای توسعه زیرساخت های سینما ایران تقدیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سمفونی فلک الافلاک اثری از کامبیز روشن روان پس از سه سال انتظار، در روز ملی لرستان در قلعه فلک الافلاک نواخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ارزش علم و مطالعه و کتابخوانی در فرهنگ ایرانی - اسلامی ما مورد توجه بوده است و در کشوری برخوردار از فرهنگی تا این حد غنی و با پشتوانه عظیم فرهنگی غفلت از مطالعه و فرهنگ کتابخوانی زیبنده نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در رابطه با لایحه عفاف و حجاب گفت: این لایحه ایرادات جدی داشت اما این ایرادات اصلاح شده است.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مقابله با اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه یکی از مطالبات مردم است که با قاطعیت در کشور توسط پلیس ادامه پیدا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

بهادری‌جهرمی با تأکید بر اینکه هدف جنگ رسانه‌ای، ایجاد سردرگمی و یأس در بین مردم است، اظهار کرد: در برابر این ایجاد ابهام و ناامیدی و بهم ریختگی ذهنی جامعه، اصلی‌ترین کلید امیدآفرینی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتظار داشتم جلد دوم خاطراتم منتشر و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه شود؛ اما مسئولان انتشارات ایران عوض شدند نه آن‌ها من را می‌شناسند نه من آن‌ها را و اصلا رغبت نشان نمی‌دهند که جلد دوم خاطرات که به مسائل بعد از جنگ اختصاص دارد، چاپ شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه تأکید کرد: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد، این لشکر در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عملیات وعده صادق از نظر ما محدود تلقی شد، اما یک عملیات تاثیرگذار و تغییر جهت دهنده راهبرد‌های دشمن در مقابل ایران اسلامی بود.