سه‌شنبه 12 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

حمزه شکیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرامون شخصیت مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: من جز ویژگی‌های مثبت، چیزی دیگری از ایشان درخاطر ندارم. حدود ده سال در کنار چمران بودم. ایشان یک سری ویژگی‌های منحصر به فردی به لحاظ تعهد اخلاقی و تخصص علمی دارند. این عضو شورای دوم و سوم شهر تهران افزود: ایشان از افراد خاص هستند...

خبرگزاری تسنیم

در آخرین روزهای نمایشگاه سی و پنجم کتاب، نگاهی داشته‌ایم به آثاری که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

نشست ادبی «سردار عالی‌قدر»، بزرگداشت مقام شامخ شهید حسن طهرانی‌مقدم با حضور جمعی از شاعران فارسی‌زبان از کشورهای ایران، افغانستان و هندوستان برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس اداره طرح عملیات امنیتی و انتظامی ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل بود، گفت: پاسخی پشیمان‌کننده به اسرائیل دادیم که باعث حیرت تمام دنیا و رضایت رهبری و خوشحالی مردم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باقری تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار در سطح جهان برای اینکه ظالم و متجاوز را تنبیه کند زمانی که چهار قدرت هسته ای جهان گفتند حمله نکن اما به اسراییل حمله کرد و هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و یکی از مهمترین دلایل آن این بود که افکار عمومی جهان با آنان همراه نبود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نمایندگان مجلس باید گام های اساسی برای مردمی سازی اقتصاد، مبارزه برای جلوگیری از تبعیض و فساد بردارند و تغییر در روندها را از همین نقطه آغاز انجام دهند تا جواب اعتماد مردم را بدهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حسین بانکی پور در رویداد ملی جوانی جمعیت (ویژه طلاب و مبلغین گروه های تبلیغی برادر و خواهر) که با عنوان «هر فرزند، هدیه ای از بهشت» در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که قانون جمعیت تصویب شد بسیای از افراد نگاه مثبتی به آن نداشتند و برخی نیز از همان ماه های ابتدایی شروع به تمسخر کردند که قانون نتیجه نداده است. وی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه پیگیری موضوعات ویژه استان مازندران از جمله «رفع موانع افزایش تولید و حرکت به سمت خودکفایی برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «کالاهای رسوبی در گمرکات» و «مسائل تالاب میانکاله» با حضور رئیس جمهور در محل استانداری برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه کرج جوانی جمعیت را تضمین کننده امنیت کشور در عرصه‌های اقتصادی، نظامی و اجتماعی دانست و گفت: اگر در پنج سال آینده گذشته جبران نشود در سیاه چاله جمعیتی خواهیم افتاد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه سیر نزولی جمعیت در کل کشور متوقف شد‌، گفت: برای اینکه از سیاه چاله جمعیت خارج شویم باید الگوی سه، چهار و پنج فرزندی رواج یابد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور در دیدار با تعدادی از خانواده شهدای استان مازندران خیزش ملت‌های آزاده در سراسر عالم علیه ظلم نظام سلطه را از جمله آثار و برکات خون مطهر شهدا عنوان کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست «تحول در الگوی حکمرانی مردمی در حوزه زنان» صبح روز 26 اردیبهشت‌ماه با حضور جمعی از بانوان فعال در حوزه زنان، در مدرسه حکمرانی شهید بهشتی برگزار شد. در این نشست عاطفه سعیدی‌نژاد، مسئول بنیاد ملی مردمی نهضت پیشرفت بانوان و مشاور رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب حرکت جامعه باید به سمت تمدن اسلامی توحیدی باشد...