سه‌شنبه 12 تیر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: لشکر 14 امام حسین (ع) اصفهان و همه واحدهای این استان، ستاره و خط‌شکنان مثال‌زدنی سپهر افتخارات امت اسلام هستند و همواره مانند خورشید می‌درخشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرلشکران بزرگ این استان، فرماندهان فراموش ناشدنی تاریخ اسلام و ایران هستند و اینجا مانند دارخوین قطعه‌ای از بهشت خداست.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام احد آزادی خواه درباره ریاست مجلس دوازدهم، گفت: قطعا شرایط محمدباقر قالیباف برای رئیس مجلس شدن، از سایر گزینه‌ها فراهم‌تر است.

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه در نبرد با دشمن و آن زمانی که شمشیر می‌زد و گام‌های محکمش را مثل کوه با ثبات برمی‌داشت، شکل گرفت و استوار ماند و همچنان مصمم است تا آن راه را ادامه دهد و قاطعانه در برابر دشمن شمشیر می‌زنیم‌.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه در دل سختی‌ها، در قلب جهاد، در میدان شهادت رویید و رشد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور اظهار داشت: پرداخت به‌موقع وام ازدواج می‌تواند نقش بیشتری در تشکیل خانواده داشته باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: آسمان ایران شفاف‌ترین و امن‌ترین آسمان در منطقه برای دوستان و ناامن‌ترین، خطرناک‌ترین و وحشتناک‌ترین برای دشمنان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «شب خاطره» با حضور خانم «فروغ منهی» مادر شهیدان خالقی‌پور، سردار نادر ادیبی مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و جمع کثیری از خانواده معظم شهدا در سالن همایش‌های بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد. ذکر خاطره توسط مادر شهیدان خالقی پور، اجرای سرود گروه شمیم...

خبرگزاری تسنیم

ویژه برنامه شب خاطره با حضور مادر شهیدان خالقی پور و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، جمع کثیری از خانواده های شهدا و مردم تهران در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور در مراسم دومین رویداد اهداء جایزه ملی جوانی جمعیت سخنرانی خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشوری که روزی محتاج یک تکنسین پالایشگاه بود امروز تبدیل به کشوری شده که عظیم‌ترین پالایشگاه را برای خود ساخته و دیگران به او رجوع می‌کنند که برایشان پالایشگاه بسازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سد قیز قلعه‌سی محصول مشترک ایران و آذربایجان فردا با حضور مقامات عالی دو کشور به افتتاح خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

حمزه شکیب، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرامون شخصیت مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: من جز ویژگی‌های مثبت، چیزی دیگری از ایشان درخاطر ندارم. حدود ده سال در کنار چمران بودم. ایشان یک سری ویژگی‌های منحصر به فردی به لحاظ تعهد اخلاقی و تخصص علمی دارند. این عضو شورای دوم و سوم شهر تهران افزود: ایشان از افراد خاص هستند...