جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

می‌توان گفت در موسیقی مخاطب پسند شدیم، مخاطبان موسیقی ما هم باسواد نیستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بهنام ناصری مدیر برنامه‌های علی صادقی از انتشار اولین آلبوم این بازیگر در قالب یک اثر بی‌کلام خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که علی صادقی و علی امیرشاهی از اوایل سال 1394 داشتند، همراه با سایر فعالیت‌هایی که علی صادقی در عرصه بازیگری داشت، تصمیم به تولید پروژه‌ای گرفته شد که در قالب یک اثر بی کلام پیش روی مخاطبان قرار گیرد. این آلبوم دربرگیرنده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور جشنواره موسیقی جوان، گفت: این رویداد تنها بستری است که موسیقیدانان کشورمان با جان و دل و بدون نگاه مادی در آن حضور دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان گفت: این جشنواره نتایج درخشانی در هر دوره برگزاری دارد و در سایه تلاش پیشکسوتان، نسل جدیدی در عرصه موسیقی نواحی به وجود می‌آیند.

خبرگزاری تسنیم

محمد شالویی سرپرست معاونت هنری وزارت ارشاد تاکید می‌کند که میزبانی کرمان از جشنواره موسیقی نواحی برای همیشه نیست و اگر این استان به تعهداتش عمل نکند، میزبانی از آنها گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، گفت: جشنواره موسیقی جوان با اهدافی که دارد مقابل موسیقی مصرفی می‌ایستد و مسیر متفاوتی پیش روی شرکت‌کنندگان قرار می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر علمی چهارمین جشنواره موسیقی کیش «یامال» از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد تا 5 آبان ماه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنا بنیاد رودکی، با صدور حکمی، اعضای هیات مدیره بنیاد فرهنگی هنری رودکی را معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در حالی آغاز به کار کرد که دقایقی قبل از آغاز اجراهای این جشنواره، پروین بهمنی (بانوی لالایی ایران) دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد الهیاری، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران ابراز امیدواری کرد که با رفع محدودیت‌های بهداشتی و توسعه امکانات، شرایط برای حضور تعداد بیشتری از هنرمندان در دوره‌های آتی فراهم آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی روز جمعه در پیامی به چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران نوشت: این جشنواره براساس محورهای سنت، اصالت و آفرینش‌های درون قومی و بین قومی، برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از موسیقی نواحی ایران به عنوان مصداق تنوع و تکثر فرهنگی یاد کرد و نوشت: چراغ موسیقی نواحی همچنان روشن است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - نوای ساز و آوای هنرمندان موسیقی نواحی سرزمینمان ایران، از امروز (پنجشنبه) با آغاز چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی در دیار کریمان همزمان با هفته وحدت در حالی طنین انداز خواهد شد تا بار دیگر محفل اصیل‌ترین موسیقی‌های کشور رونق بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد رودکی یکی از مجموعه‌هایی است که با اقشار مختلف هنری در ارتباط است؛ شاید با جوانگرایی در مدیریت این مجموعه، شاهد تحولات خوبی در این مجموعه باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رپرتوار اجرایی برای مرحله نهایی بخش موسیقی دستگاهی در پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منتشر شد.

خبرگزاری دانا

خوانندگان موسیقی پاپ ایران در حالی طی هفته‌های اخیر مجموعه کنسرت های خارج از ایران خود را آغاز کرده‌اند که هنوز خبری از برپایی کنسرت‌های داخلی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست.