جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

متاسفانه با وجود واکسیناسیون درصد بالایی از جمعیت کشور، هنوز هم برگزاری کنسرت‌ها در ایران تعطیل است و کار به جایی رسیده که خوانندگان داخلی هم تمایل به برگزاری کنسرت‌هایشان در خارج از کشور گرفته‌اند.

خبرگزاری دانا

مرحله ثبت نام هنرمندان برای شرکت در بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا

ثبت نام بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از شنبه 15 آبان ماه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با توجه به درخواست‌های راه‌یافتگان به مرحله نهایی تا 30 آبان‌ماه تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برگزیدگان جشنواره موسیقی جوان ذخیره‌ای برای آینده موسیقی کشور هستند و برای حمایت از آنها باید سازمان یافته‌تر و با برنامه‌ریزی بهتر عمل کرد.

خبرگزاری تسنیم

ثبت نام بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز 15 آبان ماه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرایند ثبت‌نام بخش رقابتی سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز (شنبه 15 آبان) در درگاه الکترونیکی این جشنواره آغاز شد.

خبرگزاری میزان

ثبت نام بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از امروز 15 آبان ماه آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: شاعران زیادی در حوزه مضامین ضداستکباری می‌توان نام برد که آثاری را در این زمینه و در قالب‌های متنوع شعری سروده‌اند، اما هیچ کدام مانند ترانه «مرگ بر امریکا» محمدمهدی سیار به خوانندگی حامد زمانی مورد تحسین و تمجید رهبر انقلاب قرار نگرفت؛ اثری که هم‌سطح ترانه «امریکا امریکا، ننگ به نیرنگ‌تو» حمید سبزواری به خوانندگی اسفندیار قره‌باغی در ذهن جامعه ماندگار شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار چهار آلبوم موسیقی تا پایان فصل پاییز در معاونت هنری این سازمان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شواهد نشان می‌دهد که برگزارکنندگان کنسرت‌های موسیقی مشتاق از سرگیری دوباره اجراهای صحنه‌ای موسیقی‌اند، اما عملی شدن این ماجرا بستگی به تصمیم مسئولان سالن‌ها دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از جمله نکاتی که در جلسه دهم آبان سرپرست دفتر موسیقی با تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران و مدیران یا نمایندگان سالن‌ها مطرح شد افزایش صددرصدی تعرفه‌های بخش خصوصی برای تامین پروداکشن؛ نور، صدا، ال‌ای‌دی‌ها و دستمزد کادر فنی در کنار افزایش 50، 60 درصدی اجاره‌بهای سالن بود و این در کنار مجازبودن به استفاده از تنها 50 درصد ظرفیت سالن برای مهار کرونا، تکلیف قیمت تمام‌شده بلیت را در هاله‌ای از...

خبرگزاری ایسنا

آیین رونمایی رسمی از پوئم سمفونیک اروند با حضور معاون سیما، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیر دفتر موسیقی و سرود رسانه ملی، شاعر پوئم سمفونی اروند و آهنگساز این اثر حماسی در سالن کوثر سازمان صداوسیما برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

آیین رونمایی رسمی از پوئم سمفونیک اروند با حضور مسئولین رسانه ملی و رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، شاعر پوئم سمفونی اروند و آهنگساز این اثر حماسی در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوئم سمفونی اروند در رثای رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در صدا و سیما رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر یکی از سایت‌های فروش بلیت، گفت: تلاش تهیه‌کنندگان این است که قیمت بلیت کنسرت‌های تهران زیر قیمت بلیت کنسرت‌های کیش و کمتر از 400 هزار تومان باشد تا اکثریت افراد جامعه برای حضور در این سالن‌ها ترغیب شوند.