جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازار موسیقی در دومین هفته از آخرین ماه پاییز شاهد انتشار آثار متنوعی از جمله تک‌آهنگ «حسرت» و «پاییز سال بعد» بود.

وب‌گاه عصر ایران

امروز همه ما می‌خواهیم با قوانین و مقرراتی که وضع شده یک بار دیگر چراغ موسیقی را روشن کنیم

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظورتصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی با حصول به نتیجه نهایی برگزاری کنسرت با ظرفیت عادی کنسرت‌ها برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد رودکی به گروه‌های موسیقی مجلسی فراخوان داد تا در راستای حمایت از گروه‌های مجلسی موسیقی کلاسیک و نیز همزمان با افتتاح تالار استاد حسین دهلوی برای اجرا اعلام آمادگی کنند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت درویش‌علی فتحی‌پور از باسابقه‌ترین نوازندگان کرنا بختیاری پیام تسلیتی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تک‌آهنگ و موزیک ویدیوی «دنیای من» از آلبوم «رویای من» با مفاهیمی آرمانی و نگاهی به جهان بدون مرز منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده و مدیر یکی از سامانه‌های فروش بلیت کنسرت ضمن ارائه توضیحاتی درباره دلایل برگزار نشدن کنسرت‌ها در تهران علیرغم اعلام آمادگی وزارت ارشاد برای صدور مجوز‌ها گفت: طی روز‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای از سرگیری اجرا‌های زنده موسیقایی در تهران با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی چه از ناحیه تهیه‌کنندگان و کنسرت‌گذاران و چه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی و مدیران سامانه‌های فروش بلیت کنسرت، ضمن تشریح مشکلات و موانع برگزاری کنسرت‌ها در تهران، نسبت به آغاز بلیت‌فروشی اجراها تا دو هفته دیگر ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش این وزارتخانه جهت تحقق جهاد فرهنگی و هنری بر مبنای عدالت گفت: نگاه ویژه به آموزش رایگان هنر برای مناطق محروم، و حمایت از هنر و هنرمند مهمترین هدف این معاونت طی نزدیک به 100 روز نخست دولت سیزدهم بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد حاتم‌پور، تهیه‌کننده و کنسرت‌گذار می‌گوید سال‌های گذشته که در تالار هتل لاله پارک تبریز؛ محل کنسرت 17 آذر بهنام بانی کنسرت می‌گذاشته، 1200 تا 1300 صندلی در اختیار داشته و هم‌اکنون و در پی شیوع کرونا، مجوزی که گرفته 480 صندلی قابل فروش بوده و با احتساب بلیت‌های مهمان، 420 تا 430 صندلی با متوسط قیمت بلیت 150 هزار تومان در اختیار داشته است. اتفاقی که برگزاری کنسرت را از نظر اقتصادی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از رایزنی برای رفع اختلاف‌های برگزارکنندگان اجراهای زنده موسیقی، یکی از تهیه‌کنندگان کنسرت‌ها از آغاز بلیت‌فروشی از حدود 10 روز آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

پس از اعلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برگزاری حضوری کنسرت ها از آذر ماه، دوشنبه هشتم آذر اعلام شد که نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظور تصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی در چند روز آینده برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، طی هفته‌های گذشته مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش خود برای برنامه‌ریزی پیرامون برگزاری کنسرت طی روز‌های کرونایی در پایتخت خبر دادند. شرایطی که در اواسط آبان ماه سال جاری با برپایی جلسه تهیه‌کنندگان، کنسرت‌گذاران و نمایندگان تعدادی از سالن‌ها در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌رفت تا نویدبخش روز‌های پرکاری برای اهالی موسیقی...

خبرگزاری ایسنا

نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظور تصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظور تصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست نمایندگان موسسات موسیقی و مدیران سالن‌ها با حضور سرپرست معاونت امور هنری و سرپرست دفتر موسیقی به منظور تصمیم‌گیری نهایی برای از سرگیری اجراهای موسیقی برگزار می‌شود.