جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاه‌های موسیقی 19 پرونده درخواست صدور مجوز بررسی شد که محمد شالویی به عنوان سرپرست معاونت هنری نیز حضور داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: درخواست‌ها و پیشنهادهای سالن‌دارها و خوانندگان برای برگزاری کنسرت‌ها در حال بررسی و وظیفه معاونت هنری وزارت فرهنگ، تأمین نقطه‌نظر مخاطبان و علاقه‌مندان موسیقی به اندازه متعارف است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت جز محدودیت‌های مربوط به کرونا، شرایط کلی برگزاری کنسرت‌های موسیقی مانند گذشته و تغییری در آیین‌نامه‌ها رخ نداده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «پورنگ پورشیرازی» عضو قدیمی ارکستر سمفونیک تهران با نغمه محزون سازهای دوستانش که او را یار همیشه خندان نامیدند، با تالار وحدت خداحافظی کرد و رهسپار خانه ابدی شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - حوزه هنری استان سمنان 2 آلبوم موسیقی «همساز» و «یاقوت کبود» را دستگاه‌های ماهور و چهارگاه منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم وداع با پیکر نوازنده برجسته موسیقی کلاسیک ایران پورنگ پورشیرازی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور بخش موسیقی نواحی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، گفت: صداوسیما از موسیقی محلی حمایت و نوجوانان و جوانان امروز را با سازهای بومی و موسیقی ارزشمند آشنا کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری بر تمرکززدایی و توجه به فرهنگ و هنر مناطق محروم به عنوان برنامه های معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت هنری می گوید: تمرکززدایی و توجه به فرهنگ و هنر مناطق محروم از برنامه های معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد برگزاری مجدد کنسرت‌های موسیقی، عادی‌سازی فعالیت‌ها را بیش از قبل تقویت کرد؛ اما هنوز نگرانی‌هایی از جمله افزایش احتمالی قیمت بلیت کنسرت‌ها به عنوان مهم‌ترین دغدغه مخاطبان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی با تسلیت درگذشت «پورنگ پورشیرازی»، نوازنده مطرح ساز کنترباس تاکید کرد که او از نوازندگان شاخص موسیقی کلاسیک بود.

خبرگزاری ایسنا

اعلام رسمی خبر راه انداری کنسرت های حضوری از اول آذر ماه با چند پرسش اساسی همراه است؛ اینکه آیا این آغاز با افزایش نجومی قیمت بلیت‌ها مواجه خواهد شد و در این صورت آیا از این کنسرت های حضوری استقبال مناسبی می شود؟ و اینکه بر فرض استقبال از این اجراها، آیا می توان سلامت انبوه تماشاگری که پس از مدتی تعطیلی قصد حضور در کنسرت های حضوری را دارند تضمین کرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای نظارت و ارزشیابی درباره ساز و کار اعطای مجوز اجرای تئاتر از طریق سامانه صدور مجوز آثار نمایشی توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اواسط اسفندماه سال 98 بود که همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور، فعالیت‌ها و کنسرت‌های موسیقی هم مانند سایر فعالیت‌های فرهنگی و هنری کشور با تعطیلی مواجه شد. این اتفاق برای اهالی موسیقی بسیار ناامیدکننده محسوب می‌شد، زیرا بازه زمانی یک‌ماهه 15 اسفند تا 15 فروردین‌ماه، پیک طلایی برپایی کنسرت‌ها در سراسر کشور به حساب می‌آید که علاوه بر خواننده‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اجراهای زنده موسیقی بعد از 2 سال دوری و دلتنگی اهالی هنر و علاقه‌مندان از آذرماه امسال حیات دوباره می‌گیرند و سالن‌های کنسرت با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، میزبان مردم می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان اعلام کرد، با توجه به درخواست‌های راه‌یافتگان به مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، زمان ارسال آثار تا 30 آبان ماه تمدید شد.