دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

دلار بالاتر رفت، همه به صف شدند

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار بالاتر رفت، همه به صف شدند

قیمت دلار امروز به کانال بالاتر راه یافت و از منطقه مقاومت فراتر رفت. کارشناسان اقتصادی روند افزایشی قیمت این اسکناس را کوتاه‌مدت برآورد می‌کنند و معتقدند این روند صعودی ناشی از شوک‌های سیاسی است. قیمت دلار امروز 19 فروردین 1403/ دلار مقاومت جدید را شکست قیمت دلار امروز 19 فروردین 1403/ دلار مقاومت جدید را شکست

قیمت دلار امروز 19 فروردین 1403/ دلار مقاومت جدید را شکست

قیمت دلار امروز 19 فروردین 1403/ دلار مقاومت جدید را شکست

قیمت دلار امروز به کانال بالاتر راه یافت و از منطقه مقاومت فراتر رفت. کارشناسان اقتصادی روند افزایشی قیمت این اسکناس را کوتاه‌مدت برآورد می‌کنند و معتقدند این روند صعودی ناشی از شوک‌های سیاسی است.

قیمت دلار در شروع معاملات امروز با افزایش 400 تومانی به نیمه کریدور ششم راه یافت؛ این روند صعودی در حالی طی می‌شود که معاملات ارز در پایتخت رونق چندانی ندارد و افزایش قیمت دلار ناشی از شوک‌های سیاسی ارزیابی شده است.

انتظار می‌رفت برگزاری شانزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله، بتواند روند صعودی قیمت دلار را در شروع دومین روز هفته متوقف کند، اما اخبار سیاسی همچنان به بازارهای مالی خط می‌دهد.

تتر فریز شد

قیمت درهم امروز با رشد 100 تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش درهم با قیمت 17 هزار و 700 تومان در حال معامله است. تتر در شروع معاملات امروز تغییر قیمت نداشت و روی رقم 64 هزار و 850 تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با افزایش بیش از هزار تومانی به کانال 82 هزار تومانی راه یافت و با رقم 82 هزار و 780 تومان در حال معامله است. یورو امروز با رشد 400 تومانی روی رقم 71 هزار و 50 تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با رقم 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار با رقم 40 هزار و 648 تومان عرضه شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار بالاتر رفت، همه به صف شدند 2