یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

هاوکینگ

هاوکینگ

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناکامی در یافتن حیات فرازمینی یکی از پرسش‌های مهم دنیای علم است. استاد اخترفیزیک «دانشگاه منچستر» در مقاله جدیدی مدعی شده است هوش مصنوعی می‌تواند مسئول نرسیدن بشر به تمدن‌های پیشرفته کیهان و حیات بیگانه باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ناکامی در یافتن حیات فرازمینی یکی از پرسش‌های مهم دنیای علم است. استاد اخترفیزیک «دانشگاه منچستر» در مقاله جدیدی مدعی شده است هوش مصنوعی می‌تواند مسئول نرسیدن بشر به تمدن‌های پیشرفته کیهان و حیات بیگانه باشد.

وب‌گاه عصر ایران

یک سیاه‌چاله یک شیء مادی نیست - بلکه میدان گرانشی است که پس از فروپاشی یک ستاره‌ی عظیم باقی می‌ماند. در فاصله‌ی مشخصی از آن نقطه، گرانش آن‌قدر قوی می‌شود که حتی نور هم نمی‌تواند فرار کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیتر هیگز فیزیکدان برنده جایزه نوبل که نشان داد چگونه ذرات به اتصال جهان به یکدیگر کمک می‌کنند در سن 94 سالگی درگذشت.

وب‌گاه گسترش

بیت کوین (BTC)، به عنوان برترین ارز دیجیتال در بازار، بیش از یک ماه است که در یک روند جانبی قرار دارد و در حال معامله درون یک الگوی مثلث است. حرکت قیمت در نمودار روزانه، الگوی پرچم را شکل داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیوی با بیان اینکه طرح فجرانه الکترونیک طی سه دوره و از 18 هر ماه اجرا می‌شود، گفت: خانوارها بدانند می‌توانند خرید خود را براساس این طرح از هجدهم تا پایان روز هفدهم ماه بعد خرید کنند. مشاور معاون امور رفاهی و اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک نیز با استقبال زیادی روبرو بوده است، گفت: بیش از 44 هزار میلیارد تومان منابع به روی سفره مردم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زلزله ای 4.5 ریشتری شهداد در استان کرمان را لرزاند. زلزله ای 4.5 ریشتری دقایقی پیش کرمان را لرزاند به گزارش عرشه آنلاین، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 54.3 ریشتر در عمق 9 کیلومتری زمین حوالی شهداد در استان کرمان را لرزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«امیرعبداللهیان در راس هیاتی سیاسی و پارلمانی به عنوان اولین مقصد سفر منطقه‌ای خود به عمان سفر می‌کند و در این سفر طرفین در خصوص مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله شرایط غزه با یکدیگر بحث و تبادل نظر خواهند کرد». تقریبا یک هفته پس از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، حسین امیرعبداللهیان، در اولین مقصد از تور منطقه‌ای خود به عمان سفر کرد. این سفر در حالی انجام می‌شود که پیش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. تابناک: تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر کشنده‌ها در حال انتقال شماری نفربر در اتوبان امام علی تهران هستند. این تصاویر را می‌بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب زمان عید فطر 1403 را اعلام کرد. عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب زمان عید فطر 1403 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، پژوهشگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال دفتر رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: چهارشنبه روز عید سعید فطر است و در غروب سه‌شنبه هلال ماه در آمریکا شمالی، جنوبی و مرکزی، تمام قاره آفریقا، تمام قاره اروپا به استثناء منتهی الیه شمال و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌یک فعال بازار طلا و سکه، گفت: خرید‌های هیجانی در بازار متوقف شده است؛ تا دیروز بازار خیلی داغ شده بود و همه از ترس افزایش بیشتر خرید می‌کردند، ولی امروز، سطح معاملات کاهش یافته است. یک فعال بازار طلا و سکه، گفت: خرید‌های هیجانی در بازار متوقف شده است؛ تا دیروز بازار خیلی داغ شده بود و همه از ترس افزایش بیشتر خرید می‌کردند، ولی امروز، سطح معاملات کاهش یافته است. محمد کشتی آرای اظهار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شستن برنج قبل از پخت باعث از بین رفتن سموم آن می شود. شستن برنج قبل از پخت باعث از بین رفتن سموم آن می شود. به گزارش عرشه آنلاین، اخیرا انتشار ویدئویی در شبکه اجتماعی تیک تاک درباره شستن برنج قبل از پخت و کاهش آرسنیک در آن، مورد توجه قرار گرفته است، سوال اینجاست آیا شستن برنج قبل از پختن فواید سلامتی دارد و سموم احتمالی در آن را از بین می‌برد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اخبار رسیده به امتداد، فعالین محیط زیست محبوس در زندان اوین مشمول عفو عید فطر شده‌اند. کانال خبری امتداد نوشت: بر اساس اخبار رسیده به امتداد، فعالین محیط زیست محبوس در زندان اوین مشمول عفو عید فطر شده‌اند. نیلوفر بیانی، سپیده کاشانی، طاهر قدیریان و هومن جوکار چهار فعال محیط‌زیستی هستند، که مورد عفو قرار گرفته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر رضا داوودنژاد با انتشار ویدیویی از غزل بدیعی، عروس خود قدردانی کرد. پدر رضا داوودنژاد با انتشار ویدیویی از غزل بدیعی، عروس خود قدردانی کرد. علیرضا داوودنژاد، کارگردان مطرح سینما و پدر رضا داوودنژاد با انتشار این ویدیو نوشت:

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون سازمان سنجش اعلام کرد: ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند. معاون سازمان سنجش اعلام کرد: ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند. به گزارش عرشه آنلاین، رییس شورای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس در حال حاضر بیشترین شانس را دارد که فاصله خود را با استقلال در صدر جدول کم کند. پرسپولیس در حال حاضر بیشترین شانس را دارد که فاصله خود را با استقلال در صدر جدول کم کند. به گزارش عرشه آنلاین، پرسپولیس به دنبال سود بردن از توقف استقلال برای بالا بردن شانس قهرمانی خود است و در این مسیر باید گل‌گهر را در خانه‌اش شکست دهد.