چهارشنبه 6 تیر 1403

دلار تهران هسته ای شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار تهران هسته ای شد

در حالی امروز الگوی زیگزاگی برای قیمت دلار شکسته شد که بازار ارز تحت تاثیر سخنان مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفت. قیمت دلار در دو روز گذشته نوسان افزایشی محدودی داشته و به شکست مرز مقاومتی قبلی نزدیک شده است. قیمت دلار در تهران هسته ای شد. در حالی امروز الگوی زیگزاگی برای قیمت دلار شکسته شد که بازار ارز تحت تاثیر سخنان مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفت. قیمت...

قیمت دلار در تهران هسته ای شد. در حالی امروز الگوی زیگزاگی برای قیمت دلار شکسته شد که بازار ارز تحت تاثیر سخنان مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفت. قیمت دلار در دو روز گذشته نوسان افزایشی محدودی داشته و به شکست مرز مقاومتی قبلی نزدیک شده است.

سیگنال برجام دلار را گران کرد

قیمت دلار بعد از تعطیلی روز دوشنبه با افزایش 500 تومانی بازگشایی شد و به بیشترین سقف طی دو هفته اخیر رسید. معامله‌گران به اخبار سیاسی توجه ویژه‌ای دارند. آنها معتقدند اظهارات روز دوشنبه مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص عدم همکاری تهران جهت پیشبرد برجام به بازار ارز اندکی رونق داد.

قیمت دلار در روزهای پایانی خرداد با افزایش 500 تومانی در نیمه ابتدایی کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. این اسکناس در روند رفت و برگشتی گرفتار شده و این مقدار صعود قیمت، بیشترین ارزش دلار طی دو هفته اخیر است.

معامله‌گران، حضور بازارساز را پررنگ می‌دانند و معتقدند ریتم افزایشی بازار ارز متاثر از اظهارات روز گذشته رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص برجام است. وی در گفت‌وگو با یک رسانه روسی اظهار داشته است که در حال حاضر برجام معنای واقعی ندارد، زیرا در واقعیت کسی آن را دنبال نمی‌کند. وی با وجود تصویب قطعنامه علیه ایران در نشست اخیر شورای حکام مدعی شد که این نهاد، سیاست ضد ایرانی را دنبال نمی‌کند و درخواست برای همکاری تهران را تکرار کرد.

روز دوشنبه معاملات دلار در بازار پشت خطی افزایشی شد و برخلاف انتظار، قیمت دلار امروز رشد کرد. در لحظه نگارش این گزارش روند معاملات اندکی داغ شده است.

قیمت تتر به کانال 59 هزار تومانی صعود کرد

گفتنی است قیمت درهم امروز روی رقم 16 هزار و 80 تومانی ایستاده است و نسبت به روز یکشنبه رشد 30 تومانی دارد. قیمت تتر با رشد 400 تومانی با قیمت دلار همراه شد و روی رقم 59 هزار و 200 تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با قیمت 75 هزار و 400 تومانی در حال معامله است و یورو نیز با رشد 500 تومانی روی رقم 63 هزار 690 تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم 45 هزار و 849 تومان و حواله دلار نیز با رقم 42 هزار و 809 تومانی عرضه شد. امروز هر یک از این ارزها بیش از 100 تومان گران شد.

منبع: تجارت نیوز هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار تهران هسته ای شد 2