دوشنبه 16 مهر 1403

دلار جنگی آرام شد؛ دلار میخکوب شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار جنگی آرام شد؛ دلار میخکوب شد

طی روزهای اخیر سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را نداشت و ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است. قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. معامله‌گران می‌گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است. قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود 50 تومانی آغاز کرد....

قیمت دلار امروز بدون نوسان و با همان قیمت روز سه‌شنبه معامله شد. معامله‌گران می‌گویند تحرکات محدود دلار طی دو روز گذشته، متاثر از آرامش نسبی در اخبار سیاسی است.

قیمت دلار امروز را با تحرکات محدود 50 تومانی آغاز کرد. این اسکناس در نیمه کریدور ششم نوسان دارد و در پله پنج و ششم کانال پنجم در حال معامله است.

معامله‌گران، روند عرضه و تقاضا را متعادل عنوان می‌کنند. به اعتقاد آنها قیمت دلار از الگوی افزایشی، کاهشی و رنج در منطقه‌ای محدود پیروی می‌کند. آنها می‌گویند حرکت صعودی این اسکناس بزرگ‌تر است و زور بازار به بازارساز می‌چربد.

گفتنی است طی روزهای اخیر سیگنال اخبار سیاسی توانایی تاثیر بر روند قیمت‌ها در بازار ارز را نداشت و ارزپاشی سیاست‌گذار و فشار تقاضا این اسکناس را در منطقه قیمتی فعلی میخکوب کرده است.

بازار ارز کاهشی شد

قیمت درهم امروز با کاهش 50 تومانی بازگشایی شد. این اسکناس در لحظه نگارش این گزارش با رقم 17 هزار و 850 تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش 300 تومانی با رقم 66 هزار و 550 تومان در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس در لحظه نگارش این گزارش با رقم 81 هزار و 440 تومان در حال معامله است و کاهش 500 تومانی دارد. امروز یورو با کاهش نزدیک 300 تومانی روی رقم 69 هزار و 630 تومانی ایستاده است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار بدون تغییر نسبت به هفته‌های گذشته و به ترتیب با رقم 43 هزار و 567 تومان و حواله دلار با رقم 40 هزار و 648 تومان عرضه شد.

قیمت پوند انگلیس با افزایش هزار و 200 تومان روی رقم 81 هزار و 930 تومانی معامله شد. یورو با افزایش 900 تومانی با رقم 69 هزار و 960 تومانی معامله شد.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار جنگی آرام شد؛ دلار میخکوب شد 2