یک‌شنبه 8 مهر 1403

دلگرمی مردم از حضور میدانی دولت / منتظر اقدامات انقلابی برای رفع مشکلات هستیم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دلگرمی مردم از حضور میدانی دولت / منتظر اقدامات انقلابی برای رفع مشکلات هستیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابایی کارنامی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 9 آبان ماه) گفت: رئیس جمهور محترم آقای حضرت آیت‌الله رئیسی که با اقدامات مناسب و سازنده و حضور میدانی در بین مردم حضور یافت و این اقدام وی باعث دلگرمی مردم در جهت حل مشکلات آنان شد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حرکت انقلابی و جهادی یعنی راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این حرکت یعنی سرباز واقعی نظام و ولایت بودن و این حرکت یعنی با مردم بودن و برای مردم بودن. باید همه مسئولان و دولتمردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این گونه عمل کنند.

وی افزود: نکته‌ای که در اینجا وجود دارد این است که این اقدامات با عنایت به مشکلات و بی‌توجهی دولت‌های قبلی کافی نیست. تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان از مهم‌ترین مشکلات موجود بوده است، باید در مورد آنها برنامه‌ریزی جدی و اساسی صورت گیرد.

بابایی خاطرنشان کرد: تورم و گرانی افسارگسیخته کالاها و خدمات چه زمانی کنترل می‌شود. دست دلالان و کاسبان و عوامل بی‌ثباتی بازار کی قطع می‌شود؟

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای رئیس جمهور عزیز ما! ملت به شما رأی دادند و به شما هم اعتقاد و هم اعتماد دارند، ولی واقعا منتظر اقدامات انقلابی و جهادی شما جهت حل مشکلات هستند.

وی افزود: شهید بهشتی می‌فرماید؛ آفت انقلاب اسلامی این است که دچار بازی بازیگرانی باشد که اسلام و انقلاب و هر چیزی را دکان کنند. دکان قدرت، دکان ثروت، دکان شهرت و دکان ریاست که متأسفانه در کشور و دولت‌ها این افراد کم نیستند.

بابایی خاطرنشان کرد: اما ما اعتقاد راسخ داریم که شما، آقای رئیسی! با الهام گیری از اصول و راه شهدا و امام شهدا و بهره‌مندی از فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری با همه این آفت‌ها و مسائل احتمالی قاطعانه مبارزه خواهید کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها که سربازان گمنام خدمت در روستاها هستند، مظلوم واقع شده‌اند و بعد از رأی گیری و انتخابات هیچ توجهی به آنها نمی‌شود، کما اینکه از حداقل اعتبارات و امکانات محروم هستند.

وی افزود: در مورد کشاورزان و خرید محصولات و تامین کود و نهاده‌های کشاورزی باید بگویم که کشاورزان به عنوان سربازان اقتصادی و تامین کننده مایحتاج و ارزاق عمومی کشور در شرایط سخت مورد غفلت واقع شده‌اند.

بابایی خاطرنشان کرد: 30 درصد جمعیت استان مازندران یعنی روستاهای جنگل نشین آواره وطن شدند تا جایی که از ظرفیت جنگل حتی از ظرفیت‌های درخت‌های شکسته و افتاده و دیگر ثروت‌های خدادادی را به نفع مردم استفاده نکرده‌ایم. چون بهره‌برداری از جنگل توسط بهره‌برداران سودجو و طمع‌ورز همراه با برنامه و اصول نبوده و مردم روستانشین را در حصار قرار داده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استان مازندران در طول 10 سال اخیر در بحث تخصیص اعتبارات واقعا مظلوم واقع شده است و کسی هم به فکر این موضوع نیست.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس نطق میان دستور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است