جمعه 13 مهر 1403

دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد

اقتصادنیوز براساس پیش‌بینی هواشناسی استان تهران شهرهای آبعلی، دماوند، فیروزکوه و میگون در 5 روز آینده طی ساعات سرد شبانه‌روز دمای زیر 10 درجه را تجربه خواهند کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، براساس پیش‌بینی هواشناسی استان تهران طی 5 روز آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در ارتفاعات همراه با افزایش ابر مورد انتظار است. بیشینه دمای هوا در پایتخت فردا به 28 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای هوا 15 درجه خواهد بود؛ روند دمای هوا تهران در 5 روز آینده کاهشی است و بیشینه دمای هوا در روز یکشنبه 24 درجه سانتی‌گراد می‌شود.

براساس پیش‌بینی هواشناسی شهرهای آبعلی، دماوند، فیروزکوه و میگون در 5 روز آینده در ساعات سرد شبانه‌روز دمای زیر 10 درجه را تجربه خواهند کرد. دراین شرایط دمای هوای فیروزکوه به عنوان سردترین منطقه استان تهران در روزهای آینده تا 3 درجه سانتی‌گراد بالای صفر کاهش می‌یابد.

از امروز تا روز شنبه در مناطق جنوبی و غربی استان تهران وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک و احتمال انتقال گردوغبار از استان‌های همجوار و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود. تا اوایل وقت روز یکشنبه هفته آینده نیز در نواحی شمالی به‌ویژه ارتفاعات و فیروزکوه افزایش ابر گاهی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است. به‌طور کلی در سطح استان تهران تا روز شنبه کاهش نسبی دما و از روز یکشنبه افزایش تدریجی دما پیش‌بینی میشود.

خبر مرتبط پیش بینی هواشناسی کشور / سامانه بارشی جدید از شمال غرب وارد کشور می‌شود

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا 10 مهرماه سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب وارد کشور خواهد شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد 2
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد 3
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد 4
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد 5
دمای هوای این شهرهای تهران به زیر 10 درجه می‌رسد 6