یک‌شنبه 15 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از دیدار سرگئی لاوروف با فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل و تاکید وزیر خارجه روسیه بر نقش کلیدی این سازمان در کمک به مردم فلسطین خبر داد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار و گفت وگو با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود در جریان یک نشست خبری، تاکید کرد: اوکراین در جنگ با روسیه پیروز خواهد شد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دوجانبه خود در نیویورک با وزیر خارجه ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.

مقاومت اسلامی عراق با پهپاد به بلندی های جولان اشغالی حمله کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن 22 سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی هواپیما از سوی معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 تهران خبر داد.

در ادامه نشست‌های چندجانبه در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عصر پنجشنبه (به وقت محلی) نشست وزرای امور خارجه مجمع گفت وگوی همکاری آسیا (ACD) به ریاست سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نیویورک برگزار شد.

یک خانواده چهار نفره شامگاه پنجشنبه بر اثر تصادف رانندگی در جاده اصفهان - نایین قبل از شهرک صنعتی سجزی جان خود را از دست دادند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور از دیدار با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین در روز جمعه (امروز) خبر داد.

رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد: اگر نتانیاهو با این طرح موافقت نکند، فرانسه طرح برقراری آتش‌بس در لبنان را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح خواهد کرد.

رسانه‌های اسرائیلی از هجوم صهیونیستها به سمت پناهگاهها به دنبال حمله موشکی به تل‌آویو خبر دادند.

عضو شورای شهر تهران اعلام کرد که احیای قبور 30 ساله باید با رضایت خانواده متوفی باشد تا بتوان از این قبور استفاده مجدد شود.

به گفته سخنگوی کاخ سفید، طرح آتش‌بس 21 روزه در واقع در روز چهارشنبه با نتانیاهو هماهنگ شده بود.

تخلف «یدک‌کشی یا حمل بار غیر متعارف به وسیله موتورسیکلت» هزار تومان جریمه در پی دارد.

منابع خبری از فعال شدن آژیر خطر در تل‌آویو خبر دادند.

به گفته سرپرست سازمان ملی سنجش و نظام ارزشیابی آموزش کشور، حدود 18 تا 20 مهرماه نتایج نهایی کنکور اعلام می‌شود.

به گفته وزارت بهداشت لبنان، در بمباران‌های روز گذشته اسرائیل 52 نفر به شهادت رسیدند.