سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل گمرک ایران اعلام کرد: 42.8 تن شمش طلا در 6 ماهه امسال وارد کشور شد.

کوییک GX-L به صورت فروش فوق‌العاده از سوی سایپا در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد و این طرح فروش از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 4 مهر 1403 تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

پایگاه‌های نظامی در شفا عمرو، پایگاه رمات دیوید در نزدیکی حیفا، شهرک‌های صهیونیستی در کرانه باختری، مناطق شرقی تل آویو، جولان و برخی مناطق دیگر هدف حمله موشکی و پهپادی گسترده حزب‌الله قرار گرفته است.

امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به 45,250,000 (چهل و پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.77 درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,569 (چهل و نه هزار و پانصد و شصت و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.04 درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه بالا رفت.

امروز قیمت سکه امامی به 45,250,000 (چهل و پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.77 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 45,250,000 (چهل و پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.77 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

امروز قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,849,500 (سه میلیون و هشتصد و چهل و نه هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.95 درصدی داشته است.

دولت دو موضوع تک نرخی شدن و کنترل ارز را در اولویت اقدامات خود برای حمایت از بورس در نظر گرفته است. با توجه به اینکه کاهش تعداد نرخ ارز کاری بسیار سخت است اما به نظر می‌رسد با کاهش فاصله ارز نیمایی و ارز بازار آزاد، خود به خود شاهد کنترل ارز در کشور باشیم.

امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به 45,250,000 (چهل و پنج میلیون و دویست و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.77 درصدی داشته است.

وزیر بهداشت لبنان اعلام کرد که در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی به این کشور، تا این لحظه 274 نفر به شهادت رسیده و 1024 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

برق در ورامین دو روز متوالی است، که علیرغم کاهش دمای هوا قطع می‌شود.

معاون راهبردی رئیس‌جمهور در پیامی به دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: آزادگان و مدافعان حق و عدل در جهان پایان اشغالگری جنایت وتجاوز صهیونیست‌ها را از جامعه بین‌المللی مطالبه کنند.

دیدار رئیس شورای اروپا با رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

منابع رسانه‌ای از به صدادرآمدن آژیر هشدار در منطقه‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی از جمله «تل‌آویو» و شلیک موشک‌های دوربرد از لبنان به سمت این مناطق اطلاع دادند.