سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرماندهی انتظامی رشت، قاتلی که پس از وقوع دو فقره قتل متواری شده بود، در این شهرستان دستگیر شده بود.

معاون وزیر امور خارجه تاکید کرد: ماشین کشتار رژیم اسرائیل باید در غزه، رفح و سراسر غرب آسیا متوقف شود.

مقام‌های نهادهای وابسته به سازمان ملل هشدار دادند: خطر قحطی همچنان در غزه پابرجاست

تظاهرات حمایت از لبنان در اردن برگزار شد.

سخنگوی مرکز مبادله گفت: هجدهمین حراج سکه طلا با تخصیص 4548 قطعه انواع سکه طلا به پایان رسید.

یک رسانه صهیونیستی نوشت: پیش از برگزاری نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایران در بحبوحه افزایش تنش ها میان اسرائیل و حزب الله در یک موضع تهاجم دیپلماتیک قرار گرفت و اکنون در این نشست درصدد ی انزوای اسرائیل است.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در نشست سازمان ملل اظهار کرد: پایان اشغالگری، توقف آپارتاید در فلسطین و آتش‌بس فوری در غزه، پیش‌نیاز توسعه و صلح جهانی است.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور روز گذشته برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شد. او که قرار است با رؤسای 20کشور دنیا در جریان این سفر سه روزه دیدار و گفت‌وگو کند، هنگام ورود به نیویورک پیام ایران را صلح و امنیت اعلام کرد. دیدار با رؤسای‌جمهور فرانسه، ترکیه و پادشاه اردن ازجمله برنامه‌های او خواهد بود. او دیروز ابتدا با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس...

بهار سال 2021 بود؛ شهر در قرنطینه دوران همه‌گیری کووید قرار داشت و دولت اتریش فعالیت در فضای باز را به ورزش و خریدهای ضروری محدود کرده بود. درهای هتل تعطیل شده امپریال دوره هابسبورگ برای راب مالی، نماینده دولت بایدن در ایران و تیم مذاکره‌کننده او دوباره باز شد. وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت، آنها یک سوئیت رزرو کردند و میز و صندلی های کنفرانس را از سفارت ایالات متحده آوردند. مالی...

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی آقای دکتر محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رئیسی برای شناسایی و به‌کارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاه‌های مختلف، تعیین کردند. متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

طبس از ساعت 21 شنبه‌شب 31 شهریور در شوک است. شوکی که کم از زلزله سال 1357 ندارد. صدای شیون مادران، پدران، فرزندان و دوستان 35 جوانی که مرگ رسمی آنها اعلام شده است، در میان نخل‌های کویری مدام می‌پیچد. 16 مصدوم در حال امداد و نجات هستند. تا وقتی که این گزارش نوشته می‌شود، 14 نفر در بلوک C همچنان محبوس‌اند. اخبار فوتی‌ها همچنان ضدونقیض است. با این‌حال آخرین شنیده‌ها بر مرگ 52 کارگر و متخصص...

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعلام کرد در دیدار با رئیس امارات در مورد تلاش‌ها برای پایان جنگ در غزه و اوضاع جاری در لبنان گفتگو می‌کند.

قیمت طلا در حالی طی امروز به یک رکورد جدید افزایش پیدا کرده که رئیس شعبه فدرال رزرو شیکاگو معتقد است نرخ بهره باید بیش از پیش کاهش پیدا کند.