سه‌شنبه 17 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از 6 مصدوم در حادثه انفجار در یک واحد صنعتی شهرک صنعتی فجر گرمسار خبر داد.

رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد حضور یافته است، با رئیس جمهوری فنلاند برگزار شد.

محسن برهانی استاد دانشگاه، آزاد و پرونده او مختومه شد.

حزب الله رسما شکست رژیم اسرائیل در ترور فرمانده ارشد خود را اعلام کرد.

روند معاملات امروز در بازار خودرو تغییر کرد و شاهد نوسان قیمتی در این بازار بودیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور آخرین وضعیت امدادرسانی در معدن طبس را تشریح کرد.

منابع رسانه‌ای از موج جدید حملات موشکی ازسمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی و شنیده‌شدن صدای چندین انفجار در «حیفا» خبر دادند.

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت لبنان را محکوم کرد.

«هایما S7پلاس» امروز بیشترین کاهش قیمت را داشت و با افت 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد. در میان افزایش قیمتی‌ها هم «رانا پلاس» امروز با رشد 3 میلیون تومانی در بازار قیمت خورد.

وزیر امورخارجه کشورمان نقل قول برخی رسانه‌ها از رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه ایران آماده کاهش تنش با رژیم اسرائیل است را به شدت تکذیب کرد و گفت که آقای پزشکیان به هیچ عنوان چنین اظهاراتی نداشت.

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی حادثه معدن زغال سنگ طبس را به خانواده های داغ دیده تسلیت گفت.

در طول مرزهای اسرائیل (سرزمین های اشغالی) و لبنان که طی سال گذشته شاهد تبادل آتش بین اسرائیل و حزب‌الله بوده است، تل‌آویو پنج برابر بیش از حزب‌الله دست به حمله زده؛ حملاتی که قربانیان اصلی‌اش غیرنظامیان هستند.

رئیس‌جمهور کشورمان که به منظور شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرده است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی، در نخستین بخش از برنامه‌های سفر خود، با مدیران ارشد بیش از 40 رسانه آمریکایی دیدار کرد.

آسوشیتدپرس در بازتاب نشست «مسعود پزشکیان» رییس جمهوری ایران با خبرنگاران در نیویورک، نوشت: رئیس جمهور ایران می‌گوید اسرائیل برای گسترش درگیری‌ها در منطقه، برای ایران «دام» پهن کرده است.

کابینه رژیم صهیونیستی با تصویب «وضعیت فوق العاده ویژه»، به ارتش این رژیم اختیارات گسترده‌ای برای ایجاد محدودیت در سراسر سرزمین‌های اشغالی و شهرک نشینان واگذار کرد.

رییس هیات فوتبال استان کرمان به عنوان سرپرست جدید کمیته آموزش فدراسیون فوتبال کشور امروز (دوشنبه) معرفی شد.