چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکومیت جنایت اسرائیل در ضاحیه تاکید کرد: این رژیم می‌خواهد لبنان را به جنگ فراگیر یا تسلیم شدن در برابر شروط خود بکشاند.

قیمت اونس طلا روز جمعه را در سطح 2582 دلار آغاز کرد و با افزایش تدریجی، در ادامه روز از مرز مقاومتی مهم 2600 دلار عبور کرد و استارت صعود را زد.

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: وزش باد شدید از یکشنبه و در ساعت‌های بعدازظهر در غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی شده است که در نقاط مستعد می‌تواند ایجاد گردوخاک کند.

سخنگوی سازمان ملل به ابراز نگرانی درباره جنایت جدید رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی لبنان اکتفا کرد.

ساعاتی پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، منابع خبری از پرواز گسترده جنگنده های اسرائیلی بر فراز بیروت خبر می دهند.

بلوک بریکس متشکل از برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی از شش کشور در حال توسعه یعنی عربستان سعودی، ایران، اتیوپی، مصر، آرژانتین و امارات متحده عربی دعوت کرده تا به صفوف‌شان بپیوندند.

قیمت طلا با رسیدن به سطح 2626 دلار، رکورد تاریخی را ثبت کرد؛ افزایش قیمتی که ناشی از عوامل متعدد سیاسی و اقتصادی در جهان است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس ستاد ارتش نسبت به اقدام تروریستی خود در بیروت واکنش نشان دادند.

روزبه چشمی ستاره استقلال غایب بزرگ دربی شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان از سوی رژیم صهیونیستی را تروریستی خواند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد که از طریق کارگروه اقتصادی در پکن گفت‌وگوهای مفیدی با وزارت دارایی چین داشته است.

بندر شهید حقانی طی ساعاتی، به دلیل برگزاری رژه دریایی به مناسبت 31 شهریور ماه، تعطیل است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: اعضای گروهک تروریستی که به منظور اقدامات خرابکارانه شب گذشته قصد ورود به کشور از منطقه مرزی سیرکان را داشتند با هوشیاری مرزبانان سیستان و بلوچستان با ضربه و شکست سنگین مواجه شدند.

وزارت بهداشت لبنان از شهادت 11 نفر و مجروح شدن 66 نفر دیگر در حمله امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت خبر داد.

جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت شدید حمله موشکی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ابراز داشت: ما ادامه پوشش جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل توسط آمریکا که به ضرر امنیت و ثبات ملت‌های منطقه است را محکوم می‌کنیم.