چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمین لرزه 4 ریشتری در خوسف خراسان جنوبی رخ داد.

مسافران پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در مسیر تهران به بیروت و بالعکس در زمان پرواز از همراه داشتن پیچر و بی‌سیم خودداری کنند.

رابرت جیمز گوردون، متولد سوم سپتامبر 1940 در آمریکا، عضو خانواده‌ای از اقتصاددانان است. هر دو والدین او رابرت آرون و مارگارت، به طور مستقل از یکدیگر متمایز شدند و هر یک با در نظر گرفتن منفعت عملی واقعی برای جامعه، به دانش اقتصادی کمک کردند.

وزیر امور خارجه ایران پس از آغاز به کارش در وزارتخارجه با توجه به تحولات منطقه و پیرامون محور مقاومت قصد داشت پیش از عزیمت به نیویورک به لبنان سفر کند که به توصیه دبیرکل حزب الله لبنان این سفر را به تاریخ دیگری در آینده نزدیک موکول کرد.

به‌دنبال وقوع حادثه سقوط از درخت گردو در شهرستان تویسرکان آقایی 48 ساله جان باخت.

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره سلسله انفجارهای دستگاه‌های ارتباطی در لبنان آغاز شد.

برق برخی مناطق اهواز روز شنبه برای ساعاتی قطع می‌شود

وزارت دفاع آمریکا از اعزام یک ناو هواپیمابر به همراه ناو گروه ضربت به دریای مدیترانه خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز تروریستی امروز رژیم صهیونیستی به ساختمانی مسکونی در بیروت را به شدت محکوم کرد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از سبک بازی تیمش اظهار نارضایتی کرد و گفت: از نظر من صفر - صفرها ارزشی ندارند.

استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه 29 شهریور) در نشست شورای اداری مشترک شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با تبریک هفته وحدت و 17 ربیع‌الاول میلاد حضرت محمد (ص) گفت: باعث خرسندی است که به استان شهیدپرور، ولایتمدار و نامدار اصفهان سفر کردم و در جمع مسئولان شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل که نمادی از تمدن، فرهنگ و سرآمدان شعر، ادب و فلسفه است حضور یافتم. امیدواریم...

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان طی پیامی درگذشت استاد محمود حکیمی را تسلیت گفت.

سخنگوی نیروهای چندملیتی در لبنان بدون محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در لبنان گفت که درگیری منطقه‌ای پیامدهای فاجعه باری خواهد داشت.

آمریکا اعلام کرد ویدئوهایی که نشان می‌دهد نیروهای اسرائیلی اجساد فلسطینی‌ها را از پشت بام در کرانه باختری اشغالی به پایین پرتاب می‌کنند، «عمیقاً نگران‌کننده» است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محکومیت جنایت اسرائیل در ضاحیه تاکید کرد: این رژیم می‌خواهد لبنان را به جنگ فراگیر یا تسلیم شدن در برابر شروط خود بکشاند.