چهارشنبه 18 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اعلام کرد که پرواز 1067 تهران - کرمان امشب بعد از فرود، دچار حادثه شد.

روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در حال ورود به خاک ایران از مرز مریوان کردستان خبرداد.

ارتش اسرائیل اذعان کرد که فرمانده یک گروهان لجستیکی و همچنین یک نظامی عضو گردان 51 تیپ گولانی کشته شده‌اند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز پنجشنبه از تحریم تعدادی از اتباع روسی و گرجستانی خبر داد.

هافبک سابق تیم ملوان به صورت رسمی به سپاهان پیوست.

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به پیشنهاد جدید اسرائیل درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه واکنش نشان داد.

با توافق رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مقرر شد اعتبار شهریورماه مستمری 13 هزار نفر از افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که قطع شده بود، تخصیص یابد.

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ارتش یمن کلیدهای پیروزی را در اختیار دارد و آماده رویارویی طولانی مدت با اسرائیل است.

دو بازیکن تیم ملی فوتسال ایران از حضور در بازی برابر فرانسه محروم شدند.

حزب‌الله لبنان در ادامه حملات خود، چند پایگاه نظامی دیگر اسرائیل را هدف قرار داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که اقدامات جنون‌آمیز اسرائیل یک تهدید عینی علیه صلح و امنیت بین‌المللی و شایسته اقدام فوری بین‌المللی است.

امروز قیمت سکه امامی به 44,200,000 (چهل و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.33 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.

همزمان با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، جنگنده‌های رژیم اشغالگر اقدام به پرتاب «فلر» کرده و در بر خی نقاط نیز دیوار صوتی را شکستند.

رئیس‌جمهور فرانسه با نخست‌وزیر لبنان گفتگو کرده و به حادثه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در این کشور واکنش نشان داد.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزیر امور خارجه ایران، ضمن محکومیت اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی که به مجروحیت سفیر کشورمان نیز منجر شد، اعلام کرد وزارت امور خارجه بلافاصله اقدامات سیاسی و حقوقی را در دستورکار فوری خود قرار داد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: اقدام تروریستی در لبنان بدون تردید از سر استیصال و شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی بوده و به زودی با پاسخ کوبنده جبهه مقاومت، شاهد نابودی کامل این رژیم سفاک و جنایتکار خواهیم بود.