پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز پنجشنبه، جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران به ریاست محسن هاشمی و با حضور فائزه هاشمی برگزار شد.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز حملات هوایی گسترده خود به اهدافی در لبنان خبر داد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، گفت: سه لنج صیادی حامل 120 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های این جزیره توقیف شد.

دبیرکل حزب الله گفت: از کشورهایی که کمک های خود را به لبنان ارسال کردند و در رأس آنها ایران و عراق قدردانی می کنم.

عضو رهبری و فرمانده برجسته نظامی کومله به هلاکت رسید.

معاون سیاسی صدا و سیما در احکامی جداگانه، «ایوب نصیری» را به عنوان سرپرست خبرگزاری صدا و سیما و «محمدعلی صائب» را به عنوان مدیر شبکه خبر منصوب کرد.

سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات منطقه و این کشور آغاز شد.

یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: اگر به اسم وفاق بنا بر آن باشد تا در پست‌های کلیدی همچنان چهره‌های سوخته و امتحان پس‌داده در جای خود باشند و با سیستم جدید همکاری نکرده، بلکه سنگ‌اندازی هم بکنند و در بر همان پاشنه بچرخد، دیگر چه نیازی به تغییر و تحول بود.

یارانه مرحله 163 (شهریور ماه) به حساب سرپرستان خانوار دهک های چهارم تا نهم واریز شد.

عربستانی‌ها قصد دارند باشگاه اتلتیکو مادرید را کاملا خریداری کنند و در گام نخست نام ورزشگاه این تیم را به الریاض تغییر دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا گفت: شهروندان در خرید آنلاین به هیچ عنوان قبل از اطمینان از اصالت فروشنده، مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت نکنند.

ارتش ترکیه در حال بررسی امنیت دستگاه‌های ارتباطی خود پس از انفجارهای پیجر و واکی‌تاکی در لبنان است.

مسیر طلا و سکه در آخرین پنجشنبه تابستان از هم جدا شد و با وجود عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار ارز، بازار طلا شاهد ثبت نوسان صعودی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته بود.

جنبش حماس در واکنش به عملیات تروریستی جدید رژیم صهیونیستی در شهرک «قباطیه» در کرانه باختری رود اردن تأکید کرد که راه مقاومت و مبارزه در این منطقه ادامه خواهد یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مزار «سهراب سپهری» شاعر و نویسنده معاصر در مشهد اردهال کاشان، به مقام وی ادای احترام کرد.

دادگاه جنایی مرکزی عراق برای سه جنایتکار وابسته به گروه تروریستی داعش حکم اعدام صادر کرد.