پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالناصر همتی طی حکمی مهرداد جباری را به سمت مدیرکل نظارت بر ذی‌حسابی‌ها، گزارشگری مالی و حسابداری بخش عمومی منصوب کرد.

کریم باقری، مربی سابق پرسپولیس و دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی بازگشت به پرسپولیس را تکذیب کرد.

حاضران در نشست خبری مسعود پزشکیان، برای به کار بردن یک عبارت، به او تقلب رساندند.

امروز قیمت سکه امامی به 43,720,000 (چهل و سه میلیون و هفتصد و بیست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.16 درصدی داشته است. قیمت طلا پایین آمد.

وزیر خارجه مصر اظهار داشت که سیاست‌های تهاجمی رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های فلسطین تهدیدی برای کشاندن منطقه به یک جنگ منطقه‌ای است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره با سخنان رئیس جمهور اصلاح مدیریت فضای مجازی را اولویت دولت خواند.

امروز قیمت سکه امامی به 43,900,000 (چهل و سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است. قیمت طلا هم بالا رفت.

امروز قیمت طلا شیب صعودی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,709,600 (سه میلیون و هفتصد و نه هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.36 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 43,900,000 (چهل و سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.56 درصدی داشته است. قیمت طلا و دلار هم بالا رفت.

حزب الله لبنان حملات جدیدی به مواضع اشغالگران در بلندی های اشغالی کفرشوبا و الجلیل انجام داد.

سیگنال‌های به بازار سرمایه از سوی مدیران و تیم اقتصاد دولت در حال مخابره شدن است و این موضوعی است که از افت بازار جلوگیری کرد.

وزیر امور خارجه ایران گفت: متهم کردن ایران به ارسال سلاح به یمن، توهینی به مردم یمن است زیرا این کشور خود دارای فناوری است.

وزیر خارجه لهستان می‌گوید که این کشور به زودی طرح خرید مهمات برای اوکراین از خارج از اتحادیه اروپا را اجرا می‌کند.

طوفان شدید «یاگی» در ویتنام 350 کشته و مفقود برجای گذاشته و باعث خسارتی بیش از 1.6 میلیارد دلار شده است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که این کشور در حال بررسی پاسخ به تحریم‌های رسانه‌ای آمریکا است.

آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد روند نزولی ضریب جینی در سال 1402 به پایان رسیده و میزان نابرابری در کشور روندی فزاینده به خود گرفته است.