پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

الیاس حضرتی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اولین نشست خبری مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان با نمایندگان رسانه‌ها در ایکس توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق در دیدارهای جداگانه‌ای میزبان «الیبروس کوتراشیو»، سفیر روسیه در بغداد و «صطام جدعان الدندح»، سفیر سوریه در عراق بود.

در معاملات امروز بازار ارز تهران، قیمت لیر ترکیه و دینار عراق بدون تغییر باقی ماند و درهم امارات و ریال عمان افزایشی شدند.

در پی وقوع سیل در شهر مایدوگوری ایالت بورنو نیجریه، آسیب دیدن دیوار زندانی در این شهر و تخلیه زندانیان، بیش از 270 زندانی فرار کردند.

اوکراین هرگونه ارتباط با «رایان وسلی روث»، مردی که روز یکشنبه به اتهام تلاش برای تیراندازی به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده دستگیر شده را رد کرده است.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حمله‌های جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در 2 روز گذشته افتتاح یک رستوران افغانستانی در یکی از نقاط تهران و انتشار فیلمی از آن بحث برانگیز شد و انتشار این فیلم در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی واکنش‌های کاربران را به دنبال داشت.

ساعاتی پیش در جریان یک حادثه، چرخ گوشت دست یک کودک 18 ماهه اراکی را قطع کرد.

انتظارات از نرخ بهره پایین‌تر که برای دارایی‌هایی مانند طلا که دارای بهره نیستند، یک اتفاق مثبت محسوب می‌شود، به شکل قابل توجهی باعث رونق بازار فلز زرد شده است.

ارتش یمن یک روز پس از شلیک موشک ما فوق صوت خود به سمت هدفی نظامی در نزدیکی تل آویو، از این موشک تحت عنوان «فلسطین 2» رونمایی کرد.

مساحت کل هتل ها در سال 2024 در گرجستان، به 3.72 میلیون متر مربع رسیده است که نسبت به سال قبل 16.7 درصد افزایش داشته است و تعداد کل تخت‌خواب‌ها در هتل‌های فعال و شرکت‌های هتل‌دار با 10.1 درصد افزایش به 107 و 700 عدد در سال 2023 رسیده است.

آمریکا تحریم‌هایی علیه چندین تن از مقامات دولتی گرجستان اعمال کرد.

غالب خودروها در معاملات امروز از نوسانات شدید قیمتی به دور بودند و تنها شاهد افزایش قیمت محدود در تعدادی از خودروها بودیم.

نماینده جنبش امل لبنان در تهران، عصر امروز دوشنبه، با وزیر خارجه کشورمان ملاقات کرد.

سفارت ایران در پاسخ به ادعاهای گاردین مبنی بر همکاری هسته ای مخفیانه ایران و روسیه اعلام کرد: کلید واژه‌ها روشن‌اند؛ ترس، بمب هسته ای و همکاری مخفیانه هسته ای! اینها برای گمراه‌سازی عمومی است.

خودروهای داخلی و مونتاژی امروز هم روزی آرامی داشتند و با کمترین تغییر در بازار قیمت‌گذاری شدند.