پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اصل 90 ضمن تشریح جزئیات جلسه این کمیسیون با فرزین درباره وام ازدواج گفت: بنا شد ظرف یک هفته آینده سامانه ثبت نام وام قرض الحسنه ازدواج و فرزند باز شود.

هیات‌های ایران و روسیه همزمان با برگزاری شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در محل نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.

این رویداد فرصتی است برای معرفی نوآوری‌ها و فناوری های برتر در زمینه لیزر - فوتونیک و کوانتوم. با حضور گرمتان، این رویداد به پایگاهی برای همکاری‌های جدید تبدیل خواهد شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک از صدور دستور ویژه برای دستگیری قاتل یک زن در این شهرستان خبر داد.

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به دومین سوء قصد ناکام به جان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریا گفت که خشونت سیاسی را محکوم می کنیم.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان به مواضع مداخله جویانه آمریکا و برخی کشورهای غربی در امور داخلی ایران به بهانه سالگرد اغتشاشات واکنش نشان داد.

فرستاده آمریکا در لبنان، به اسرائیل هشدار داد که تشدید درگیری و تنش با حزب‌الله لبنان می‌تواند منجر به جنگ منطقه‌ای شود.

معامله‌گران معتقدند امروز در بازار طلا و ارز، «اونس طلا» و «درهم» بازیگر نقش اول بودند و نوسانات قیمت‌ها را تحت تاثیر خود قرار دادند.

سفیر ایران و دیپلمات روسیه درباره آخرین تحولات در منطقه قفقاز رایزنی کردند.

نیمار، فوق‌ستاره برزیلی درباره حضور همبازی سابقش در پاری‌سن‌ژرمن و خطاب به برزیلی‌های رئال‌مادرید، گفت: عملکرد کیلیان امباپه گاهی اوقات فاجعه‌بار است.

رئیس‌جمهور در توییتی نوشت: برای تامین معیشت مردم شب و روز نمی‌شناسیم و خود را موظف به تامین زندگی آنها می‌دانیم.

امروز پس از پایان معاملات بازار بورس ایران، ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه‌های شرکت‌های بورسی در این سهام به 17 میلیون 439 هزار و 351 تومان رسید.

مسعود پزشکیان، رییس‌جمهور از رفع حصر حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی خبر داد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دستور توقف احکام تمام دانشجویانی که در سال های 1401 و 1403 تعلیق شده اند را صادر کرد.

وبگاه العربیه انگلیسی سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در اولین نشست خبری با رسانه‌ها را پوشش داد.

شرکت البرز یدک یکی از برجسته‌ترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه تأمین و توزیع قطعات یدکی خودرو در ایران است.