شنبه 16 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ستاد اصولگرایان حامی پزشکیان گفت: با حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات، پزشکیان پیروز خواهد شد.

وزیر پیشین امور خارجه گفت: پای صندوق رای نشان خواهیم داد که نمی‌پذیریم و نمی‌گذاریم کسی ما را تحریم کند.

در حادثه سقوط یک فروند جنگنده سوخو -25 گرجستان در این کشور، خلبان جان خود را از دست داد.

دادگاه رسیدگی به پرونده محمد رستمی‌صفا و سایر متهمین پرونده در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

یک روزنامه انگلیسی مدعی شد دولت ایتالیا چند کانتینتر حاوی پهپاد را از یک کشتی باری که از چین به ایتالیا آمده بود، ضبط کرده است.

با پایان دیدارهای مرحله گروهی جام ملت‌های اروپای 2024، 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها رقبای خود را شناختند.

وزارت حج و عمره عربستان سعودی، تاریخ آغاز عمره را پس از اتمام موسم حج امسال (2024 میلادی) اعلام کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه هواداران نامزدهای انتخاباتی ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب رقیب بپرهیزند، گفت: نامزدها و هواداران آنها در صورت نیاز به تجمع، حتما باید مجوز لازم را از فرمانداری ها دریافت کنند.

پس از درگیری‌های شدید 2 روز گذشته در اطراف مرز ترکیه و سوریه، منابع میدانی در ادلب از اقدام نظامی قریب‌الوقوع ارتش ترکیه در شمال سوریه خبر می‌دهند.

کاندیدای دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، گفت: با وجود اصرار دوستان به انصراف تا آخر ماندم تا شائبه سهم‌خواهی پیش نیاید.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بیش از دو میلیون و 600 هزار واحد نهضت ملی مسکن به مرحله ساخت رسیده است گفت: در دولت سیزدهم به دهک‌های یک تا چهار که از توان مالی کافی برخوردار نیستند وام مسکن کم‌بهره پرداخت می‌شود.

وزیر دفاع دولت هلند امروز (سه شنبه) خطاب به پارلمان این کشور از انتقال جنگنده‌های اف -16 به اوکراین در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی قرار است از هفته آینده همزمان با شروع ایام محرم به آنتن شبکه سه برسد.

متاسفانه در برنامه مناظره شب گذشته کاندیداهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از کاندیداهای محترم، با نمایش تحولات مانده متغیر نقدینگی تصویری غلط از عملکرد دولت سیزدهم در زمینه کنترل متغیرهای پولی ارایه نموده است.

نکته جالب آنکه بررسی دفاعیه پزشکیان در روز استیضاحش در مجلس ششم، ادبیات او و اظهارات و وظایفی است که برای مسئولان در قبال مردم بر می شمرد؛ درست شبیه اظهارات این روزهایش در کمپین‌های انتخاباتی و مناظرات.

مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان استاندارد گفت: بر اساس نتایج آزمون‌های استاندارد، خودروی وانت نیسان دارای انطباق‌های ایمنی و کیفی نیست و گواهی تایید این خودرو تعلیق و شماره گذاری آن متوقف شد.