یک‌شنبه 17 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور ارتباطات از بسته هدیه اینترنت رایگان 10 گیگابایتی به مردم خبر داد.

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره یک از مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کرد: اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری همچون مرحله اول آن، با ارائه کارت‌های ملی قدیمی امکان پذیر نیست.

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص آمریکایی دخیل در نقض فاحش حقوق بشر از طریق سرکوب جنبش اعتراضی دانشجویی حامی فلسطین بیانیه ای را صادر کرد.

آیین امضای بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه همکاری "هوشمندسازی صنایع" بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و هلدینگ‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور مدیرعامل شستا عارف نوروزی و مدیرعامل رایتل حسین ملازاده و مدیران عامل شرکت‌های شستا، 12 تیرماه هم‌زمان با روز پایانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در این رویداد معتبر، برگزار شد.

نطق زنده مسعود پزشکیان نیز امشب ساعت 20 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

جبلی گفت: درمورد رعایت زمان در یک مناظره 3 ساعته جا به جایی حدودا 10 ثانیه‌ای رکورد خوبی است و عدالت رعایت شد.

امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

هادی عباسی‌اصل گفت: بانک‌ها مکلف به پرداخت سالانه 20 درصد از منابع مالی تسهیلاتی خود به بخش مسکن هستند.

قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات را دنبال کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

لطیفی اذعان کرد: ثبت نام دوازدهمین آزمون استخدامی فراگیر از دیروز و در سامانه جهاد دانشگاهی آغاز شده است، لذا جذب نیرو برای 11 دستگاه اجرایی خواهیم داشت.

امروز قیمت دلار در جریان معاملات ثبات را تجربه کرد، قیمت سکه امامی به 42,600,000 (چهل و دو میلیون و ششصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.59 درصدی داشته است.

وزیر ارتباطات گفت:. برای پایدار ماندن شبکه ارتباطی از یک هفته قبل از انتخابات مرحله اول 400 تیم بسیج ماموریت پیدا کردند.

بعد از گذشت 40 روز از سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش، تصاویر جدیدی از محل سقوط منتشر شد.

ریاست جمهوری تونس با صدور بیانیه‌ای صبح امروز (چهارشنبه) اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور تاریخ ششم اکتبر 2024 را موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تعیین کرد.

ضرغامی یادآور شد: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی در دولت شهید رئیسی شکسته شد. سالها هنرمندان علاقمند بودند در این فضا کنسرت برپا کنند و ترویج هنر و موسیقی را انجام دهند.

عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه امارات با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و 2 طرف طی این تماس تلفنی به بررسی آخرین تحولات منطقه و تلاش‌های صورت گرفته در راستای حصول آتش‌بس فراگیر و همیشگی و رفع نیازهای بشردوستانه غیرنظامیان در نوار غزه پرداختند.