پنج‌شنبه 14 تیر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس آخرین آمار از وضعیت سدهای مهم کشور، در حال حاضر درصد پرشدگی 33 سد بیش از 50 درصد است و میزان بارش‌ها نیز نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

سرپرست ریاست جمهوری بر ابلاغ تصمیمات اتخاذ شده برای سفر دوم دولت مردمی به سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در اظهاراتی جزئیاتی از پرونده کرسنت را بیان کرد.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: افرادی که در مرحله اول نتوانسته‌اند در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، در مرحله دوم می‌توانند رای بدهند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعاملات ما با جهان باید از موضع قدرت باشد نه ضعف؛ عده‌ای 8 سال کشور را معطل 2-3 کشور کردند.

نگرانی‌های حزب دموکرات آمریکا در مورد وضعیت جو بایدن موجب شده که برخی از اعضای این حزب به فکر جایگزینی هریس به جای بایدن بیفتند.

سرپرست ریاست جمهوری، ماده واحده «تأیید کلیات اساسنامه خانه ملی گفت‌وگوی آزاد و انتخاب مدیر آن» را ابلاغ کرد.

معاون وزیر خارجه قطر با اشاره به حضور طالبان در نشست سوم دوحه اظهار داشت چنین نشست‌هایی فرصت همکاری مستقیم با حکومت طالبان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت، اتصالی در اتاق یوپی‌اس بیمارستان را دلیل وقوع حریق در این بیمارستان دانست و گفت: عدم اطلاع درست از مکان دقیق حریق طبیعتا موجب افزایش زمان رسیدن به کانون حریق شد.

سخنگوی ستاد استان تهران مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری با رد شایعات درباره عدم حضور این نامزد انتخاباتی در مناظره شامگاه دوشنبه به دلیل بیماری گفت: دکتر پزشکیان در مناظره حضور خواهند داشت و این شایعه که به دلیل بیماری در مناظره امشب حضور ندارند، صحت ندارد.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، دور دوم برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در روز برگزاری انتخابات 58 نفر به دلایلی همچون ایجاد اخلال در شعب اخذ رای و یا درگیری میان هواداران، بازداشت شدند که البته اکثر آن‌ها در پایان همان روز نیز آزاد شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بخش‌های قرنطینه ویژه در مرز مهران ایجاد می شود.

گروه های مقاومت فلسطینی در ادامه مقابله با اشغالگران در نوار غزه، ضربات مرگباری را به نظامیان متجاوز رژیم صهیونیستی وارد کردند.

سرپرست ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تشکیل بنیاد بین‌المللی شهید رئیسی» مصوب جلسه 901 29 خردادماه 1403 این شورا را برای اجرا ابلاغ کرد.

داوود سوری، محمد طبیبیان، موسی غنی‌نژاد، فرهاد نیلی و مسعود نیلی پنج اقتصادانانی هستند که در بیانیه‌ای به تحلیل انتخابات 8 تیر پرداختند و دیدگاه خود را درباره انتخابات 15 تیر مطرح کردند.