شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش در پاسخ به اینکه صهیونیست‌ها چرا چنین هزینه‌ای کردند؟ گفت: با تفکر غلط مادی خودشان فکر می‌کنند با این کارها موفق می شوند اما گور خودشان را عمیق‌تر می‌کنند.

بازار رمزارزها هم در روز گذشته با نوسانات قابل توجهی همراه بود و قیمت بیت‌کوین که در روزهای اخیر به کانال 66 هزار دلار وارد شده است.

اطلاعات منتشر شده از آخرین طرح فروش ایران خودرو نشان از تفاوت چشمگیر قیمت دستوری خودروها با قیمت بازاری دارد.

باشگاه موهان باگان ادعا کرده به خاطر شرایط امنیتی برای بازی با تراکتور راهی ایران نخواهد شد.

در نامه قالیباف به نبیه بری در پی شهادت سیدحسن نصرالله آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام وحشیانه، بار دیگر ماهیت تروریستی و جنایتکارانه خود و حامیانش را آشکار ساخت و ثابت کرد که هیچ‌گونه احترامی برای حقوق ملت‌ها قائل نیست.

امروز قیمت بیت کوین به 64,514 (شصت و چهار هزار و پانصد و چهارده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 2.08 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 46,300,000 (چهل و شش میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.33 درصدی داشته است.

زمان واریز وجه از ساعت 12 روز شنبه 7 مهرماه آغاز شده است و در ساعت 23 روز یکشنبه مورخ 8 مهرماه 1403 پایان یافت، پس از اتمام این دوره زمانی، امکان پرداخت وجه و در نتیجه شرکت در حراج وجود ندارد.

مرکز آمار ایران در گزارش هزینه درآمد سال 1402، میزان درآمد یک خانوار را در استان‌های مختلف کشور منتشر کرده است.

بازار ارز معاملات امروز را در حالی آغاز خواهد کرد که در روز گذشته شاهد نوسانات رفت و برگشتی قیمت‌ها بود.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,739 (چهل و نه هزار و هفتصد و سی و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.22 درصدی داشته است.

سرلشکر باقری گفت: نقش‌آفرینی‌های مؤثر و راهگشای شهید نیلفروشان برای همیشه ماندگار و یاری‌بخش ادامه‌دهندگان راهش در نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور خواهد بود.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,739 (چهل و نه هزار و هفتصد و سی و نه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان شب گذشته در اطلاعیه‌ای از ترور یکی از کارکنان یگان تکاوری شهرستان خاش خبر داد.

روز یکشنبه تعدادی از شخصیت‌ها و مسئولان مقاومت در مراسم «عرض تسلیت» به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله حضور یافتند.

خبرگزاری لبنان گزارش داد یک خودرو در شهرک «ارزون» در منطقه صور هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.