شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر باقری گفت: نقش‌آفرینی‌های مؤثر و راهگشای شهید نیلفروشان برای همیشه ماندگار و یاری‌بخش ادامه‌دهندگان راهش در نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور خواهد بود.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,739 (چهل و نه هزار و هفتصد و سی و نه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان شب گذشته در اطلاعیه‌ای از ترور یکی از کارکنان یگان تکاوری شهرستان خاش خبر داد.

روز یکشنبه تعدادی از شخصیت‌ها و مسئولان مقاومت در مراسم «عرض تسلیت» به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله حضور یافتند.

خبرگزاری لبنان گزارش داد یک خودرو در شهرک «ارزون» در منطقه صور هدف حمله پهپادی رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

جوکار تصریح کرد: یقیناً آنچه مسلم است این است که آینده متعلق به جبهه مقاومت است و در آینده‌ای نزدیک شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی که امروز به نیابت از آمریکا در منطقه این همه خون‌ریزی انجام می‌دهد، نابود خواهد شد.

حزب الله لبنان دیروز طی بیانیه‌ای شهادت «علی کرکی» فرمانده جبهه جنوب لبنان حزب الله در جریان حملات اخیر رژیم صهیونیستی را تأیید کرد.

سایت عبری زبان واللا گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی سطح آماده باش خود را افزایش داده است.

ازدواج یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی هر فرد است و به‌طور معمول با هزینه‌های مختلفی همراه است که می‌تواند استرس‌زا باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و مرکز کنترل پلیس راهور فراجا گفت: در محور شهریار - تهران محدوده‌های رضی‌آباد و میدان معادن ترافیک نیمه‌سنگین است.

معامله‌گران فنی معتقدند با توجه به انتشار «داده‌های اشتغال آمریکا» در هفته آینده، تغییر مسیر قیمت اونس طلا محتمل است و باید دید تحرکات این فلز گرانبها بر نوسانات بازار طلا و سکه در ایران اثرگذار خواهد بود یا خیر

مراسم «عرض تسلیت» به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله از صبح روز یک‌شنبه به مدت سه روز در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران برقرار است.

حادثه سقوط هواپیمای آموزشی امروز 9 مهرماه در محوطه هنرستان کشاورزی 22 بهمن زواره اصفهان صورت گرفت که خوشبختانه هر دو خلبانان این هواپیما سالم هستند.

وزارت خارجه عربستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور تحولات کنونی لبنان را با نگرانی دنبال می‌کند.

بازار طلا و سکه در حالی به استقبال معاملات امروز خواهد رفت که در روز یکشنبه (9 مهر‌) شاهد کاهش تدریجی قیمت‌ها، اشباع خرید و تخلیه هیجان معاملات بود و در پی آن قیمت دلار و سکه به کانال کاهشی عقب نشینی کردند

آغاز فصل پاییز، آغازی دوباره برای کشاورزان و باغداران است؛ زیرا این فرصت را دارند که باغستانی جدید احداث کنند یا نهال های قدیمی و کم ثمر باغ خود را با نهال های جوان، اصیل و پربازده تعویض کنند.