شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس گفت: با دارا بودن نیروی انسانی باتجربه در حوزه‌ی آتش نشانی و ایمنی این وعده را می دهیم که برای تقویت امکانات فعلی نیز بودجه قابل توجهی را اختصاص دهیم.

شیخ نعیم قاسم با بیان اینکه اسرائیل مرتکب جنایت و کشتار در همه مناطق لبنان شده و به غیرنظامیان و مراکز بهداشتی حمله کرده است، بیان کرد: رژیم صهیونیستی با مبارزان نمی جنگند، بلکه بی گناهان را به قتل می رساند.

مشاور سرپرست رییس دانشگاه تهران تاکید کرد: آئین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور 1404-1403 اواخر مهر ماه برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره کل استاندارد هرمزگان گفت: اکنون 231 مدیر کنترل کیفی در واحد‌های تولیدی و خدماتی هرمزگان فعالیت می‌کنند.

در ساعات بعد از ظهر در جنوب فارس، ارتفاعات کرمان برخی نقاط هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

محمد مخبر، مشاور و دستیار مقام معظم رهبری گفت: جریان حزب الله یک مکتب و گفتمان است و با رفتن افراد تغییری نمی‌کند.

امروز قیمت دلار روند صعودی را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی به 46,400,000 (چهل و شش میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار مبادله ای بالا رفته است و به 49,739 (چهل و نه هزار و هفتصد و سی و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.22 درصدی داشته است.

امروز قیمت سکه امامی به 46,400,000 (چهل و شش میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است. قیمت طلا هم پایین آمد.

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرده است، ارزش هر گرم آن به 3,952,200 (سه میلیون و نهصد و پنجاه و دو هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.38 درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار روند صعودی را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی به 46,400,000 (چهل و شش میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سومین سال جنگ اوکراین، تاکید کرد که مسکو به تمام اهدافی که پیش از این جنگ تعیین کرده بود، دست خواهد یافت.

شبکه المنار لبنان گزارش داد که «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز دوشنبه ساعت 12 به وقت بیت المقدس (12:30 به وقت ایران) درباره تحولات جاری سخنرانی می کند.

بررسی های پژوهش نشان می دهد مهمترین عوامل مؤثر بر ازدحام ترافیکی، افزایش خودرو محوری، کاهش سطح خدمات حمل و نقل عمومی، ناهماهنگی بین دستگاهی، افزایش تقاضای سفر، عدم رعایت مقررات و انضباط ترافیکی و ناکارآمدی مدیریتی است.

سخنگوی وزارت خارجه برخی درباره اقدامات جمهوری اسلامی ایران بعد از به شهادت رسیدن سید حسن نصرالله توسط صهیونیست‌ها توضیحاتی را مطرح کرد.

ناصر کنعانی با بیان این که سفر گروسی به تهران یک امر بدیعی نیست گفت: این رفت و آمدهای دیپلماتیک از گذشته بوده و ادامه دارد.