یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

دوربین "تهرانگرد" در بزرگترین شهر گلخانه ای ایران روشن شد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دوربین "تهرانگرد" در بزرگترین شهر گلخانه ای ایران روشن شد

فصل جدید برنامه تلویزیونی تهرانگرد در شبکه پنج سیما آغاز شده و سفری تلویزیونی به شهرستان پیشوا در استان تهران خواهد داشت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این برنامه با اجرای محمد مصطفاییان به شهر پیشوا، بزرگترین شهر گلخانه‌ای ایران سفر می‌کند و علاوه بر نمایش زیبایی طبیعت این شهر، محصولاتِ گلخانه‌ایِ نوینی که با کشاورزیِ هوشمند تولید می‌شود، را به تصویر می‌کشد.

در این قسمت از برنامه تهرانگرد مخاطبان با 2 میوه گرمسیری آناناس و پاپایا آشنا می‌شوند.

فصل جدید برنامه تهرانگرد در 36 قسمت 25 دقیقه‌ای در گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تولید شده است.

برنامه تهرانگرد به‌صورت هفتگی جمعه‌ها ساعت 22 از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد.

مسابقه "پنج ستاره" با مجری جدید به تلویزیون برگشت + فیلم تصاویری که کارخانه مغزشویی داعش را نشان می‌دهد! + فیلم

معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین در تلویزیون

برنامه عصرگاهی به خانه برمی‌گردیم پنجشنبه 19 آبان ماه به معرفی جاذبه‌های گردشگری، آداب و رسوم و غذاهای معروف استان قزوین می‌پردازد.

"به خانه برمی‌گردیم" روزهای پنجشنبه میزبان اقوام مختلف ایرانی است؛ این هفته نیز با هدف آشنایی مخاطبان با جاذبه‌های گردشگری استان قزوین، معرفی خانواده نمونه به عنوان الگو برای مخاطبان و معرفی مکان‌های دیدنی و آشنایی با خلق و خوی آنها از اهداف این برنامه است. در هفته‌های گذشته استان لرستان و گیلان مهمان استودیو نرگس برنامه بودند.

در بخش آشپزی، مکرم سیدمحمدی‌پور، آشپز نمونه استان به آموزش غذای مخصوص این استان با عنوان قیمه نثار خواهد پرداخت و مخاطبان را با دیگر غذاهای سنتی این منطقه آشنا خواهد کرد. خدیجه کارگریان از هنرمندان قزوینی نیز به آموزش هنر مرصع‌دوزی خواهد پرداخت و به منظور آشنایی مردم با هنرهای دستی این استان به معرفی دیگر صنایع مربوط به این استان خواهد پرداخت.

مسعود حیدری از خوانندگان برجسته نیز قطعاتی زیبا را تقدیم بینندگان می‌کند. عباس جندقی از گردشگران خوب کشور نیز با حضور در استودیو علاوه بر معرفی جاذبه‌های این استان، به اصول مهم سفر به این استان خواهند پرداخت. محمدولی طاهری از کشاورزان نمونه استان قزوین نیز به همراه سه پسر خود به عنوان خانواده موفق معرفی می‌شوند. در فواصل برنامه نیز آیتم‌های معرفی استان قزوین نیز تقدیم مخاطبان می‌شود.

مستندهای مرتبط با موضوع "اعتیاد" تنها به سراغ نجات‌یافتگان رفته‌است

این برنامه به تهیه‌کنندگی زهرا خردمندنیک کاری از گروه خانواده و کودک است که امروز پنجشنبه ساعت 16:30 تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

دوربین "تهرانگرد" در بزرگترین شهر گلخانه ای ایران روشن شد 2