شنبه 14 مهر 1403

دوره مربیگری تئوری رشته‌های مختلف ورزشی توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دوره مربیگری تئوری رشته‌های مختلف ورزشی توسط هیات کاراته استان زنجان برگزار می‌شود

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی توسط این هیات برگزار خواهد شد و به دلیل پیش‌نیاز بودن دوره‌های مربیگری فدراسیون، ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: آخرین مهلت ثبت‌نام دوره مربیگری تئوری 10 اردیبهشت‌ماه سال جاری است.

وی با بیان اینکه این دوره از روز یکشنبه (12 اردیبهشت‌ماه) آغار خواهد شد، خاطرنشان کرد: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی بوده و به مدت 10 روز ادامه خواهد داشت.

نوروزی افزود: دوره مربیگری تئوری درجه یک، 2 و 3 به صورت مجازی توسط این هیات برگزار خواهد شد و به دلیل پیش‌نیاز بودن دوره‌های مربیگری فدراسیون، ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی از سراسر کشور می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: مدرسان این دوره از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، اساتید هیات پزشکی ورزشی استان و اساتید اداره کل ورزش و جوانان استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه این دوره در 2 بخش آقایان و خانم‌ها به صورت مجازی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: ورزشکاران و مربیان تمام رشته‌های ورزشی می‌توانند در دوره مذکور، شرکت کنند.

نوروزی با بیان اینکه این دوره، اولین دوره مربیگری در سال 1400 است، اظهار داشت: هیات کاراته استان زنجان در سال‌های 97 و 99 توانسته در حوزه آموزش در بین 51 هیات ورزشی استان، رتبه اول را کسب کند که امسال نیز تمام سعی و تلاش این خواهد بود که از این عنوان، دفاع کنیم.

انتهای پیام /