شنبه 14 مهر 1403

دولت‌ها در جانبداری از رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
دولت‌ها در جانبداری از رژیم صهیونیستی تجدیدنظر کنند

دولت‌هایی که گاهی اوقات سنگ رژیم اسرائیل را بر سینه می‌زنند و گاهاً در برابر رژیم اسرائیل کوتاه می‌آیند یا همکاری شیطنت‌آمیز می‌کنند، بدانند موشک‌های فتاح ما پایانی‌ندارند.

دولت‌هایی که گاهی اوقات سنگ رژیم اسرائیل را بر سینه می‌زنند و گاهاً در برابر رژیم اسرائیل کوتاه می‌آیند یا همکاری شیطنت‌آمیز می‌کنند، بدانند موشک‌های فتاح ما پایانی‌ندارند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری مهر، بیان کرد: من به کشورهایی که در مسیر وعده صادق 2 شیطنت کردند که مسئولیت هم نپذیرفتند و ادعا کردند که ما در این خصوص بی‌تفاوت بودیم عرض می‌کنم که رژیم اسرائیل برای آن‌ها امنیت ایجاد نمی‌کند.

وی بیان کرد: ایران دارای تمدن هزارساله است؛ این ایران است که در منطقه می‌ماند، این ایران است که امپراتوری‌های پرقدرتی را پشت سر گذاشته و امروز جبهه متکثر و پرقدرتی همچون جبهه مقاومت را به‌وجود آورده است. این ایران است که دارای یک لشکر بزرگ از نیروهای مجاهد و رزمنده است و آماده فداکاری برای دفاع از سرزمین‌ها و ملت‌های خودشان است.

نماینده شهرکرد در مجلس هشدار داد: به این کشورها می‌گویم بهتر است که به ملت‌های خود رحم‌کنند، نسبت به ملت خود خیانت نکنند. ضربات ایران کوبنده و فراتر از تصور است. ایران خویشتن‌داری می‌کند، ایران جنگ‌طلب نیست، ایران همواره دنبال صلح بوده‌است، دنبال تعامل و همکاری با دولت‌ها بوده‌است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: دولت‌هایی که گاهی اوقات سنگ رژیم اسرائیل را بر سینه می‌زنند و گاهاً در برابر رژیم اسرائیل کوتاه می‌آیند یا همکاری شیطنت‌آمیز می‌کنند، بدانند موشک‌های فتاح ما پایانی ندارند. انبوه موشک‌های فتاح ما، موشک‌های بالستیک نقطه‌زن ما و فناوری‌های پیشرفته در اختیار ما همه آن‌ها را حیرت‌زده خواهد کرد.

راستینه در پایان اظهار داشت: امروز توانایی جنگ الکترونیک جمهوری اسلامی ایران به حدی است که در یک عملیات‌، همزمان هم عملیات‌موشکی و هم عملیات سایبری انجام می‌دهد؛ ابتدا رادارها و سیستم پدافندی راهبری دشمن را با عملیات سایبری دچار سردرگمی می‌کند و بعد با فتاح‌فراصوت او را درهم می‌کوبد و باعث عملیات‌هایی می‌شود که پی‌درپی بر قلب تل‌آویو فرودآمد. بهتر است دولت‌هایی که هنوز فکر می‌کنند رژیم اسرائیل می‌تواند برای آن‌ها امنیت ایجاد کند، تجدید نظر کنند، این ایران است که در این منطقه پرقدرت است؛ دوست آن‌هاست، در کنار آن‌هاست و می‌تواند امنیت آن‌ها را برقرار کند.

انتهای پیام./