یک‌شنبه 8 مهر 1403

دومین نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی و هنری در زنجان گشایش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دومین نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی و هنری در زنجان گشایش یافت

زنجان - ایرنا - دومین نمایشگاه مجازی آثار فرهنگی و هنری در سایت رسمی اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از 19 خرداد جاری گشایش یافت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان روز دوشنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران، گفت: در این نمایشگاه آثار جشنواره تجسمی شکوفا که سال گذشته در شهرستان ابهر برگزار شد، به نمایش گذاشته شده است.

محمود علیمحمدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امکان برگزاری نمایشگاه هنری و فرهنگی را در سایت رسمی اطلاع رسانی این نهاد فراهم کرده است و متقاضیان و علاقه‌مندان می‌توانند درخواست برگزاری نمایشگاه را از طریق معاونت فرهنگی و رسانه ای و هنری، سینمایی پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: پس از دریافت مجوز، آثار هنرمندان جهت استفاده علاقمندان از طریق سایت اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان زنجان به نمایش عموم در می آید.

علیمحمدی افزود: صفحه نمایشگاه مجازی این اداره کل از طریق آردس اینترنتی https://zanjan.farhang.gov.ir/fa/fairandfestival در دسترس علاقه مندان است.

به گفته معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس برآوردهای اولیه انجام شده، طی ماه‌های اسفند و فروردین، شیوع کرونا حدود پنج میلیارد تومان خسارت به اصحاب فرهنگ و هنر در این استان وارد کرده است.

*س_برچسب‌ها_س*