شنبه 1 اردیبهشت 1403

دو باشگاه آلمانی در پی جذب مدافع برنلی

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع
دو باشگاه آلمانی در پی جذب مدافع برنلی

مدافع تیم فوتبال برنلی در رادار دو باشگاه بوندس‌لیگایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» مدعی شد بن گیبسون مورد توجه دو باشگاه اف‌سی کلن و اینتراخت فرانکفورت قرار گرفته و مسئولان این دو باشگاه آلمانی در پی انتقال قرضی مدافع تیم برنلی به بوندس‌لیگا هستند.

بن گیبسون در سال 2018 با امضای قراردادی چهار ساله از میدلزبرو به برنلی پیوست. این مدافع 26 ساله با دریافت مبلغ 15 میلیون پوند تبدیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد، اما عملکرد قابل قبولی در ترکیب این تیم نداشته و تبدیل به یک بازیکن نیمکت‌نشین شده است.

با وجود نیمکت‌نشینی‌های مداوم گفته می‌شود این مدافع انگلیسی مورد توجه کلن و اینتراخت فرانکفورت قرار گرفته و مسئولان این دو باشگاه آلمانی تلاش خود را برای انتقال قرضی بن گیبسون به بوندس‌لیگا در مهلت نقل و انتقالات ماه ژانویه آغاز کرده‌اند، هر چند شان دایچ، سرمربی برنلی بار‌ها تأکید کرده در نقل و انتقالات زمستانی هیچ بازیکنی این تیم را ترک نخواهد کرد.

گیبسون در فصل جاری تنها در یک بازی برای برنلی به میدان رفته است. این بازیکن در طول دو فصل حضور در این تیم تنها در 6 مسابقه در ترکیب این تیم قرار گرفته و موفق شده یک گل به ثمر برساند.