سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کنفدراسیون دو و میدانی قاره آسیا گفت: ایران یکی از کشورهای تاثیرگذار در ورزش دوومیدانی در غرب آسیا محسوب می‌شود که از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وب‌گاه ورزش سه

مریم طوسی پرافتخارترین دونده دو و میدانی ایران در رقابتهای قهرمانی داخل سالن آسیا به تمجید و تقدیر از فرزانه فصیحی پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سجاد آقایی دومین مدال طلای ایران در رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا را کسب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در جریان برگزاری رقابت ماده 60متربانوان مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی آسیا امروز (یکشنبه) فرزانه فصیحی نماینده خوش نام نشان تیم ملی کشورمان موفق شد در جایگاه نخست قرار گیرد و مدال طلا این ماده را از آن خود کند.

وب‌گاه ورزش سه

در جریان برگزاری رقابت ماده 60متربانوان مسابقات آسیایی فرزانه فصیحی موفق شد در جایگاه نخست قرار گیرد و مدال طلا این ماده را از آن خود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی به میزبانی کشور امارات برگزار شد و حامد امیری در ماده پرتاب وزنه کلاس F 55 در جایگاه نخست ایستاد و به مدال طلا رسید. فرهاد کهریزی در ماده 100 متر کلاس T 36 با ایستادن در جایگاه دوم به مدال نقره دست یافت. رویا بیگ پور در ماده 100 متر T 64 سوم و موفق به کسب مدال برنز شد. سجاد تباش در ماده پرتاب نیزه کلاس F 55 دوم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی به میزبانی کشور امارات در حال برگزاری است و رؤیا بیگ پور در ماده 200 متر در کلاس T64 با ثبت 34.94 ثانیه در جایگاه سوم ایستاد و به مدال برنز رسید. مرضیه صدقی در ماده پرتاب وزنه F54 با رکورد 4.40 متر در رده پنجم قرار گرفت. هاشم رستگاری نیز در ماده 200 متر کلاس T37 در رده چهارم ایستاد. پیش از این و روز گذشته علی...

وب‌گاه فرارو

دویدن برای زنانی که در دوران یائسگی هستند نیز توصیه می‌شود. دکتر "شیرین لخانی" متخصص سلامت زنان می‌گوید که دویدن راهی عالی برای کنترل برخی از علائم یائسگی است. او می‌افزاید:"طبق نتایج تعدادی از مطالعات میانگین افزایش وزن برای یک زن در طول دوره یائسگی و پس از آن حدود 2 کیلوگرم است. مبارزه با چربی اضافی معده و افزایش وزن ناگهانی یک علامت بسیار رایج است و دویدن راهی موثر برای سوزاندن کالری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت ورزش و جوانان در جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس 2 عضو جدید را برای هیات مدیره این باشگاه معرفی کرد، انتخابی که متر و معیار‌های آن مشخص نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در اولین روز از رقابت‌های جهانی جایزه بزرگ دو و میدانی جانبازان و توان‌یابان که به میزبانی امارات در حال برگزاری است، نمایندگان ایران به مدال طلا و نقره دست یافتند.

وب‌گاه الف

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رکورددار پرش ارتفاع پنج‌گانه و هفت‌گانه ایران، سرمربی تیم‌های ملی دو و میدانی شد.

وب‌گاه ورزش سه

سپیده توکلی رکورددار پرش ارتفاع، پنج گانه و هفت گانه ایران، سرمربی تیم های ملی دو و میدانی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میلاد سیار ملی پوش دوومیدانی درباره شرایط این رشته ورزشی در هیئت ورزشی استان کردستان توضیحاتی را بیان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نمونه دوپینگ سعید چهرزاد ورزشکار رشته دوچرخه‌سواری، محمد حسین حیدری ورزشکار رشته فوتبال و شهلا حدیدی ورزشکار رشته پارا دو و میدانی، مثبت شد. سعید چهرزاد ورزشکار رشته دوچرخه‌سواری به دلیل وجود ماده ممنوعه متاسترون کلنبوترول در نمونه اخذ شده از وی به مدت 3 سال از تاریخ 30 آبان 1402 تا 29 آبان 1405 از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد. محمد حسین حیدری...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمونه دوپینگ سه ورزشکار رشته‌های دوچرخه‌سواری، فوتبال و پارا دو میدانی مثبت و هر کدام به ترتیب به مدت 3، 4 و 2 سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.