سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

دو و میدانی

دو و میدانی

وب‌گاه فرارو

منصور اکنون رئیس امپراتوری‌ای 6 میلیارد دلاری است، اما اعضای خانواده او زمانی بی پول شده بودند. اکنون او در صدر فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد. او توصیه می‌کند هنگام طراحی یک کسب و کار ابتدا متوجه شوید که چه چیزی در بازار کم است. آن چه را که دیگران نمی‌توانند انجام دهند را مشخص کنید. هم چنین، بیاموزید که چگونه کاری را انجام دهید که هیچ کس دیگری نمی‌تواند انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضا سیفی شهردار منطقه با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمان شهر 2، گفت: این مسابقات در سه مرحله محله ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برگزار شده است که تیم‌های قهرمان هر مرحله، برای مصاف با یکدیگر به مرحله بعد می‌روند. سیفی با اشاره به اینکه این مسابقات در 10 رشته آقایان و بانوان از تیرماه شروع شده است، تصریح کرد: مرحله اول که دور محله‌ای بود تا پایان شهریورماه...

وب‌گاه ورزش سه

الناز کمپانی رکورددار صد متر با مانع کشورمان در 34 سالگی با رکوردشکنی‌های متعدد اخیر خود سودای المپیک در سر دارد، سودایی که رویا نیست.

وب‌گاه ورزش سه

سومین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک پاریس 2024 برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روز درگیری پس از اینکه جر و بحث بین ما بالا گرفت، من سر مادر زنم را به زمین کوبیدم که بعد از آن بیهوش شد و من هم از ترس و برای اینکه دردسر نشود، این موضوع را پنهان کردم و گفتم او به خاطر بالا رفتن فشار خونش سکته کرده است.

وب‌گاه فرارو

مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی امروز (یکشنبه) طی حکمی زهرا محمودوند را بعنوان سرپرست نایب رئیسی امور بانوان این فدراسیون منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجری صدا و سیما به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان در فدراسیون دوومیدانی منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش دادن برای هر دولتی لازم است و ضروری و گاه واجب. به ویژه در سرزمین ما که دولت ها نمی توانند کار بنیادین و درست و حسابی انجام دهند نمایش امری حیاتی محسوب می شود. نمایش باعث می شود تا مردم سرخورده و بی پناه دلشان خوش شود. سرگرم شوند. امیدوار شوند. مثل نمایش یارانه چهل و پنج هزار تومانی.

وب‌گاه ورزش سه

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر از تغییر جزئی لیست بازیکنان گل‌گهر در نیم فصل و ترمیم نقاط ضعف این تیم خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

ورزش ایران به کسب تک مدال‌های المپیک پاریس دل‌خوش است اما 55 هزار ژاپنی در فینال فوتبال دانش‌آموزی را به تماشا می‌نشینند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، با برنامه ریزی‌های به عمل آمده مسابقات منطقه‌ای کسب سهمیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی در مناطق دهگانه در حال برگزاری است. این مسابقات با حضور دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و نمایندگان 5 بخش آموزش عالی (دانشگاه‌های پیام نور، جامع علمی و کاربردی، فرهنگیان، فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی) برگزار می‌شود....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت 22 یکشنبه هفدهم دی امسال یکی از ماموران کلانتری افسریه در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان خودکشی پسر 11 ساله دانش آموزی قرارداد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پسر 29 ساله به دلیل اعتیاد به مواد مخدر مادرش را با ضربات چاقو به قتل رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تصویر گفت‌وگوی غلامرضا تختی با 3 ملی‌پوش فوتبال ایران و چهره شاخص دو و میدانی در جریان رقابت های المپیک 1964 توکیو منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم دو و میدانی استقامت و فوق استقامت کشورمان به مسابقات جایزه بزرگ جهانی دبی اعزام شد.