جمعه 10 فروردین 1403

دکتر نوروزی: شاهد همدلی جامعه ورزش با بیماران و همکاری عالی مجموعه ورزش و سازمان انتقال خون بودیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دکتر نوروزی: شاهد همدلی جامعه ورزش با بیماران و همکاری عالی مجموعه ورزش و سازمان انتقال خون بودیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خوشبختانه جامعه ورزش و جوانان به ندای خدمتگزاران خود در عرصه سلامت پاسخ مثبت داد و امروز در اکثر قریب به اتفاق استان های کشور شاهد حضور پرشور ورزشکاران و جوانان در ایستگاه های اهدای خون بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی افزود: خوشحالم که اعلام کنم فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه استانی یک بار دیگر با نمایش توانمندی و عزم راسخ خود برای خدمتگزاری، امروز چهارشنبه 31 شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس طرح سراسری اهدای خون جامعه ورزش و جوانان را با موفقیت اجرا کردند.

وی ادامه داد: این طرح توسط ستاد مرکزی فدراسیون و هیات های استانی و با همکاری و همراهی سازمان انتقال خون در تهران و اکثر قریب به اتفاق استان های کشور اجرا و گام بزرگی برای افزایش ذخیره خونی کشور توسط اهدا کنندگان عزیز برداشته شد. دکتر نوروزی با بیان اینکه در برخی استان ها در روزهای آینده این طرح اجرا خواهد شد، خاطر نشان کرد: امروز همچنین همراه و همگام با ورزشکاران، مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، رئیس سازمان انتقال خون، روسای فدراسیون های و چهره های شاخصی همچون احسان حدادی و بهداد سلیمی با حضور خود در ایستگاه سیار اهدای خون در مجموعه ورزشی انقلاب همراهی و همدلی خود را با کادرشریف درمان و بیماران نیازمند به خون اعلام کردند که جا دارد به نوبه خود از همه این عزیزان قدردانی نمایم. رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: جنبه دیگر برنامه امروز همکاری بین بخشی و عالی مجموعه ورزش کشور و سازمان انتقال خون بود که امیدواریم این مهم در ماه ها و سال های آینده تداوم داشته باشد.