شنبه 29 اردیبهشت 1403

دیدار نخبگان با رهبر انقلاب | تمنایی: رهبر انقلاب گفتند خودشان ایده‌های ارائه‌شده را دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دیدار نخبگان با رهبر انقلاب | تمنایی: رهبر انقلاب گفتند خودشان ایده‌های ارائه‌شده را دنبال می‌کنند

گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، روز گذشته مراسم دیدار نخبگان و استعدادهای برتر تحصیلی با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

چند تن از نخبگان در این مراسم به عنوان سخنران حضور داشتند و مسائلی را درباره کشور، راهکارهایی برای برون رفت از مشکلات و ایجاد گفتمان نخبگانی مطرح کردند.

تمنایی، دکترای حمل و نقل از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی حمل و نقل دانشگاه صنعتی اصفهان که یکی از سخنرانان دیدار مقام معظم رهبری با نخبگان بود، درباره این حضور می گوید: اولین بار بود که توفیق حضور در این جمع و دیدار با رهبر انقلاب را داشته است. خیلی فضای خوبی و صمیمی بود و رهبر انقلاب با دقت بحث ها رو گوش می دادند و پس از سخنرانی به من گفتند که بنده خودم این مسائل را دنبال می کنم و فرمودند که سخنرانی بنده را مطالعه خواهند کرد و از دفتر ایشان نیز به من گفتند پیگیر مسئله باشم.

او درباره طرح خودش که مربوط به شبکه یکپارچه ترابری بود کفت: این طرح یک کلان راهبرد برای میل به اهداف کشور در حوزه های اقتصادی است که با یکپارچه دیدن ظرفیت های حمل و نقل و تولید، انجام می‌شود، ما پیشنهاداتی دادیم که امیدواریم توسط مسئولین پیگیری شود، پس از دیدار نیز مسئولین با من صحبت کردند قرار بر برگزاری جلسات و پیگیری مسائل است.

تمنایی می گوید افرادی که در این دیدار حضور داشتند، همه از برندگان جوایز بنیاد و عضو این نهاد هستند. برای حضور در این دیدار 150 نفر ثبت نام کردند و در چند هفته اخیر 40 نفر انتخاب شدند. ما 40 نفر در جلسه ای دربنیاد ملی نخبگان، سخنرانی های خودمان را ارائه کردیم و افراد به یکدیگر امتیاز دادند. پس از این جلسه 15 نفر انتخاب شدند و دوباره از بین این 15 نفر 5 نفر نهایی شده و برای سخنرانی در محضر رهبر معظم انقلاب انتخاب شدیم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

بنیاد ملی نخبگان

مقام معظم رهبری شرکت های دانش بنیان این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دیدار نخبگان با رهبر انقلاب | تمنایی: رهبر انقلاب گفتند خودشان ایده‌های ارائه‌شده را دنبال می‌کنند 2
دیدار نخبگان با رهبر انقلاب | تمنایی: رهبر انقلاب گفتند خودشان ایده‌های ارائه‌شده را دنبال می‌کنند 3
دیدار نخبگان با رهبر انقلاب | تمنایی: رهبر انقلاب گفتند خودشان ایده‌های ارائه‌شده را دنبال می‌کنند 4