سه‌شنبه 3 مهر 1403

دیدار پورخاقان با خانواده شهید ستار ابراهیمی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
دیدار پورخاقان با خانواده شهید ستار ابراهیمی

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، در سفر به استان همدان با خانواده سردار شهید ستار ابراهیمی از فرماندهان برجسته استان همدان دیدار کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، در سفر به استان همدان با خانواده سردار شهید ستار ابراهیمی از فرماندهان برجسته استان همدان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان در سفر به استان همدان با خانواده سردار شهید ستار ابراهیمی هژیر از فرماندهان برجسته استان همدان در دوران پر افتخار دفاع مقدس دیدار کرد. رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور در این دیدار با اشاره به شخصیت برجسته شهید ابراهیمی و قرائت بخشی از وصیت نامه این شهید گفت: وصیت نامه شهید ستار ابراهیمی حاوی نکات ارزشمند اخلاقی و معنوی است که باید سرلوحه زندگی ما قرار گیرد.

وی در ادامه این دیدار با اشاره به کتاب دختر شینا نوشته بهناز ضرابی زاده که خاطرات همسر شهید ابراهیمی در آن نگاشته شده، گفت: رهبر معظم انقلاب تقریظی بر این کتاب داشتند که اشاره به نقش همسر شهید در مسیر جهاد و شهادت دارد و ما نیز خدا را شاکر هستم که توانستم به محضر خانواده شهید ابراهیمی برسیم.

حجت الاسلام پورخاقان بیان کرد: امیدوارم بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم و شما دعا کنید تا ما ثابت قدم در راه آرمان شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری بمانیم و همچنین مرگ ما نیز شهادت در راه خدا باشد.

خانم ابراهیمی فرزند شهید ابراهیمی نیز در این دیدار اظهار کرد: از شما سپاسگزارم که درباره پدرم با این دقت مطالعه و صحبت نمودید.

وی با اشاره به بخشی از وصیت‌نامه پدر شهیدش افزود: خدا را شکر که رهبر انقلاب را داریم و امیدوارم بتوانیم با تکیه بر ایشان و این نسل جوان پرچم الله اکبر را بر قله‌های جهان به اهتزاز درآوریم.

فرزند شهید ابراهیمی با بیان اینکه در ابتدای پیروزی انقلاب پدرم وارد دادگاه انقلاب شد و در تمام این مدت مادرم همراه ایشان بود گفت: کتاب دختر شینا برکت دیدار با رهبر انقلاب را برای ما داشت و امیدوارم باز هم توفیق دیدار ایشان را داشته باشیم و از شما می‌خواهیم تقاضای ما را به گوش ایشان برسانید.

در این دیدار همچنین نوه شهید ستار ابراهیمی نیز از حجت الاسلام پورخاقان خواست، نامه وی را به مقام معظم رهبری رسانده و تقاضای دیدار با رهبر معظم انقلاب را مطرح نمود، همچنین رئیس سازمان قضائی نیز قول داد نامه وی را به رهبر معظم انقلاب برساند.