پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

ذوالفقارنسب: زود است درباره ساپینتو، مورایس و بردیف قضاوت داشته باشیم / نباید اشتباه جام جهانی 98 را تکرار کنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
ذوالفقارنسب: زود است درباره ساپینتو، مورایس و بردیف قضاوت داشته باشیم / نباید اشتباه جام جهانی 98 را تکرار کنیم

پیشکسوت فوتبال ایران تأکید کرد، قضاوت درباره سرمربیان جدید سه باشگاه استقلال، سپاهان و تراکتور زود است و فعلاً باید منتظر شروع مسابقات لیگ بمانیم.

- اخبار ورزشی -

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور سه مربی خارجی در استقلال، سپاهان و تراکتور و اینکه تحلیلش از این موضوع چیست، گفت: معمولاً مربیان خارجی باکیفیت، تأثیرگذاری مثبتی در فوتبال ایران داشته‌اند و امیدوارم این سه مربی هم بتوانند عملکرد مثبتی برای فوتبال ایران و لیگ برتر داشته باشند. من شناختی از آنها ندارم و در جریان عملکردشان در سال‌های گذشته قرار ندارم، فکر می‌کنم قضاوت در مورد این مربیان زود است و فعلاً باید منتظر شروع لیگ باشیم.

وی در مورد عملکرد پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات و اینکه آنها زودتر از همه تیم‌ها فعالیت خودشان را برای جذب بازیکن آغاز کردند، تصریح کرد: قطعاً هواداران پرسپولیس انتظارات زیادی از این باشگاه و کادر فنی دارند و مسئولان و مربیان این تیم هم به خوبی می‌دانند که نباید خطا کنند. هواداران فوتبال در ایران زوایای پنهان در فوتبال را می‌دانند و به خوبی همه چیز را رصد می‌کنند و مطمئناً هیچ اشتباهی را نمی‌پذیرند.

صادقی: پس از پایان فصل می‌خواستم به پرسپولیس بیایم / قراردادم 2ساله است پیشکسوت پرسپولیس: استقلال پول جذب بازیکنان خارجی را از کجا آورد؟/ به آینده تیم‌مان خوشبین هستم حلالی: پرسپولیس بهترین‌ها را گرفته و حالا یک مهاجم ششدانگ می‌خواهد / مخالفان اسکوچیچ اشتباه می‌کنند

ذوالفقارنسب همچنین خاطر نشان کرد: نفراتی که پرسپولیس برای فصل بعد جذب کرده است امتحان پس داده هستند و می‌توانند تجربیات‌شان را در اختیار تیم قرار دهند، خصوصاً علیرضا بیرانوند که دروازه‌بان سطح بالایی است. شاید برخی رفتارهای بیرانوند در گذشته چندان حرفه‌ای نبوده است، ولی قطعاً این بازیکن در خیلی از زمینه‌ها پیشرفت کرده و می‌تواند مهره مطمئنی برای پرسپولیس باشد.

مربی پیشین تیم ملی راجع به وضعیت دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و اینکه همچنان برخی مخالفت ماندن این مربی در تیم ملی هستند، اظهار داشت: هر فردی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد، اما من معتقدم تغییر سرمربی ریسک بزرگی است و نباید اشتباه جام جهانی 1998 را تکرار کنیم.