یک‌شنبه 27 خرداد 1403

رئیسی بالای سر ماست و از ما مطالبه گر است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
رئیسی بالای سر ماست و از ما مطالبه گر است

اقتصادنیوز: رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: نه تنها در این 45 روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این 45 روز، کار 450 روز را انجام دهیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت در جمع خبرنگاران تاکید کرد: اعضای دولت شهید آیت‌الله رئیسی بر اساس پیمانی که با ایشان در روز ابتدایی دولت بستند و بر اساس تعهدی که به نظام، مردم و رهبری دارند، درست است که داغدار و مصیبت زده‌ایم، اما سرپا ایستاده‌ایم؛ امروز در جلسه هیئت دولت به همکاران عزیزم عرض کردم که 45 روز باقیمانده و آیت‌الله رئیسی خستگی ناپذیر بالای سرماست و از ما مطالبه گر است. وی تاکید کرد: نه تنها در این 45 روز کم نخواهیم گذاشت، بلکه تلاش می‌کنیم در این 45 روز، کار 450 روز را انجام دهیم. ما از شهید آیت‌الله رئیسی آموختیم که خسته نشویم و پا به پای ایشان دویدیم؛ ایشان خسته نشدند، ما هم خسته نشدیم. با دلی داغدار اما با امید به آینده کار را ادامه خواهیم داد و همزمان انتخابات دوره بعدی ریاست جمهوری را برگزار خواهیم کرد و ادامه مسیر را به کسی خواهیم سپرد که مردم عزیز ایران اسلامی ما او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

خبر مرتبط پوشش زنده شبکه الجزیزه از مراسم بدرقه رئیسی و یارانش

اقتصادنیوز: شبکه الجزیره همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت در تهران، به‌طور زنده این مراسم و حضور رهبر معظم انقلاب برای اقامه نماز بر پیکرها را پوشش داد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در پایان در پاسخ به پرسشی درباره علت بروز سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و هیئت همراه اظهار کرد: این موضوع فنی است و تیم فنی در این باره اظهار نظر خواهند کرد.

خبر مرتبط اذعان خبرگزاری فرانسه به خشم اسرائیل از همراهی مردم ایران با شهید رئیسی

اقتصادنیوز: خبرگزاری فرانسه در گزارشی با اشاره به حضور گسترده مردم ایران در مراسم‌های وداع با رئیس‌جمهور شهید ایران و همراهانش که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را حین خدمت از دست دادند، همچنین پیام‌ها و اقدامات بین‌المللی برای تسلیت و ادای احترام، نوشت که رژیم صهیونیستی از این واکنش‌ها به خشم آمده است.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
رئیسی بالای سر ماست و از ما مطالبه گر است 2
رئیسی بالای سر ماست و از ما مطالبه گر است 3