شنبه 1 اردیبهشت 1403

رئیس جامعه مدرسین: فرمان عفو رهبر انقلاب، «برخوردی پدرانه» است / همه دستگاه‌ها، این فرمان را «الگو» قرار دهند

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
رئیس جامعه مدرسین: فرمان عفو رهبر انقلاب، «برخوردی پدرانه» است / همه دستگاه‌ها، این فرمان را «الگو» قرار دهند

تسنیم نوشت: آیت‌الله حسینی بوشهری فرمان عفو مقام معظم رهبری را بشارت‌دهنده جامعه‌ای یکپارچه و منسجم دانسته تأکید کرد که مقام معظم رهبری با همه کسانی که در حوادث اخیر یا پیش از آن جرائمی را مرتکب شده بودند، برخوردی پدرانه کرده است.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از اعلام عفو گسترده محکومان قضایی از جمله متهمان و محکومان حوادث اخیر، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تأکید به اینکه همه دستگاه‌ها و نهاد باید رفتار مقام معظم رهبری را الگو قرار دهند، گفت: رهبر انقلاب به‌عنوان رهبر نظام اسلامی با توجه به رأفت اسلامی، محکومان حوادث اخیر و دیگر محکومان قضائی را مورد عفو قرار دادند تا کسانی که در زندگی خود دچار اشتباه شده بودند، مجدداً به دامان انقلاب برگردند.

حسینی بوشهری با بیان اینکه طبیعی است که انسان بر اثر جوسازی‌های که دشمن انجام داده بود، دچار اشتباه شود، گفت: مقام معظم رهبری با عفو حکیمانه خود، زمینه را برای انسجام اجتماعی و وحدت ملی بیشتر فراهم کردند که باید همه ما از چنین تصمیم بزرگوارانه‌ای قدردانی کنیم. وقتی امام امت چنین تصمیمی را بر اساس رأفت گرفته‌اند، همه ما باید بدانیم که این فرمان یک الگو برای همه دستگاه‌های حاکمیتی است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمان عفو مقام معظم رهبری را بشارت‌دهنده جامعه‌ای یکپارچه و منسجم دانسته تأکید کرد که مقام معظم رهبری با همه کسانی که در حوادث اخیر یا پیش از آن، جرائمی را مرتکب شده بودند، برخوردی پدرانه کرده است.

بیشتر بخوانید:

21220

کد خبر 1727839