یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد

مجری جنجالی، این روزها با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

فرزاد جمشیدی، مجری تلویزیون این روزها با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است. خبر ابتلای فرزاد جمشیدی به یک بیماری مهلک و بستری شدن این مجری سرشناس صداوسیما در بیمارستان، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است. خبری در فضای مجازی درباره بیماری فرزاد جمشیدی، مجری برنامه مرغ سحر تلویزیون، دست‌به‌دست می‌شود.

این خبر که آیا فرزاد جمشیدی به سرطان مبتلا شده است، توجه بسیاری را در فضای مجازی به خود جلب کرده است. در این خبر آمده است که فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر تلویزیون در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است و احتمالا او برای درمان، باید در روزهای آتی، یک دوره شیمی درمانی را آغاز کند.

فرزاد جمشیدی، مجری صداوسیما و برنامه «مرغ سحر» تلویزیون به خبر ابتلا به سرطان و بستری شدن در بیمارستان برای شیمی درمانی واکنش نشان داد.

خبرنگار تسنیم با فرزاد جمشیدی گفت‌وگویی انجام داد و او این موضوع را تکذیب کرد. او در این باره گفت: من 4 روز در بیمارستان بستری بودم و عفونت گوارش پیدا کردم. به لطف خدا و دعای مردم کارم به شیمی‌درمانی نرسید و لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدم.

وی افزود: خوشبختانه سرطان تشخیص داده نشد و عفونت بوده است. پزشکان به من گفتند استراحت کنم اما من گفتم تا جان در بدن دارم برای مردم خدمت می‌کنم. تدریسم ادامه پیدا خواهد کرد و کار تلویزیون را رها نمی‌کنم. مخصوصاً این ایام قربان تا غدیر که چند برنامه زنده مهم هم دارم.

جمشیدی به برنامه جشن میهمانی 10 کیلومتری غدیر و ویژه برنامه قربان شبکه دو سیما اشاره کرد و افزود: فردا که برنامه ویژه عید قربان شبکه دو را به صورت زنده خواهم داشت و در جشن میهمانی ده کیلومتری غدیر هم همچون سال گذشته اجرای برنامه دارم که از شبکه افق، یک، سه و شبکه خبر پخش خواهد شد.

او به ادامه درمان اشاره کرد و گفت: پزشکان تشخیص دادند که به خاطر گرمای زیاد و سفر متعدد این اتفاق افتاده و باید استراحت کنم. ان‌شاءالله درمان ادامه پیدا می‌کند اما مردم بدانند من روزی 20 ساعت یا کار می‌کنم و یا مطالعه.

چندی پیش نام فرزاد جمشیدی به عنوان بازیگر سریال «بیست کویید» مطرح شد که از جدیدترین تولیدات گروه فیلم و سریال شبکه دو و در مشهد کلید خورد.

فرزاد جمشیدی در بیمارستان بستری شد

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

فرزاد جمشیدی (زاده خرداد ماه 1349 در تهران) مجری تلویزیونی اهل ایران است. او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه یک تلویزیون صدا و سیما ایران بر عهده داشته‌است. همچنین ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان صدا و سیما را هم عهده‌دار بوده‌است.

او در سال 1386 هجری خورشیدی به مدت سه ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.

فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با عنوان «یاد خدا» در اردیبهشت ماه سال 1391 و شعرخوانی درخصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی‌العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن شاکی از شکایت خود، مختومه اعلام شده‌است. وی پرونده دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود که پس از رسیدگی رسمی در دی 91، شاکی نیز در تیرماه 1392 رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.

وی که از مجریان فعال برنامه‌هایی ماه رمضان نیز بود بیست روز قبل از ماه رمضان، در 29 خرداد 1392 با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد. اما تقریبا یکسال پس از این خداحافظی، تصویری از او در تاریخ 18 شهریور 1393، از شبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.

جمشیدی سرانجام پس از 5 سال ممنوع‌التصویری با اجرای برنامه‌ای از نمایشگاه کتاب 1397 تهران در مصلی به تلویزیون بازگشت.

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

به گفته پزشکان، ظاهرا او برای درمان باید در روزهای آتی یک دوره شیمی‌درمانی را آغاز کند.

یکی از اعضای خانواده جمشیدی، با اشاره به روز عرفه و عید قربان، از مردم خواست برای سلامتی او دعا کنند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد 2
راز ترسناک و خبرساز مجری جنجالی افشا شد 3