چهارشنبه 18 مهر 1403

راستینه: ایران هیچ‌گونه تعارفی در دفاع از منافع ملی خود ندارد / بهتر است اراده ما را دوبار آزمایش نکنند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
راستینه: ایران هیچ‌گونه تعارفی در دفاع از منافع ملی خود ندارد / بهتر است اراده ما را دوبار آزمایش نکنند + فیلم

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو به جنایات رژیم اسرائیل و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هیچ‌گونه تعارفی در دفاع از منافع ملی وجود ندارد. وی افزود: در 48 ساعت گذشته بی شرمانه‌ترین جنایات رژیم اسرائیل در برابر دیدگان جهانی در حال وقوع است و سازمان‌های حقوق بشری سکوت کرده‌اند. راستینه اظهار داشت: جمهوری اسلامی...

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو به جنایات رژیم اسرائیل و قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: هیچ‌گونه تعارفی در دفاع از منافع ملی وجود ندارد.

وی افزود: در 48 ساعت گذشته بی شرمانه‌ترین جنایات رژیم اسرائیل در برابر دیدگان جهانی در حال وقوع است و سازمان‌های حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

راستینه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران اهل تعارف نیست و در دفاع از حقوق مردمش به شدت قاطع عمل خواهد کرد.

وی افزود: عملیات "وعده صادق 2" نشان داد که ایران دارای قدرتی انبوه برای پاسخ به هر شرارتی است و تنها بخش کوچکی از ظرفیت‌های خود را به نمایش گذاشتیم..

راستینه تصریح کرد: به رژیم اسرائیل و آمریکا هشدار می‌دهیم که قدرت متراکمی که ایران ایجاد کرده فراتر از تصورات آنهاست.

وی اظهار داشت: بهتر است رژیم اسرائیل و آمریکا اراده ما را دوباره آزمایش نکنند، زیرا ما فقط بخش کوچکی از توانمندی‌های خود را به کار گرفتیم.

راستینه ابراز داشت: برنامه‌ریزی‌های سنگینی برای پاسخ به هر خطای احتمالی رژیم اسرائیل انجام شده است.

وی افزود: رژیم اسرائیل باید بداند که با هر خطایی به پایان حیات خود نزدیک خواهد شد و آمریکا نیز باید از نصیحت به عمل تغییر مسیر دهد و اسرائیل به عنوان «سگ هار آمریکا» بدون اراده این کشور کاری انجام نمی‌دهد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما دیگر خویشتنداری یک‌جانبه نخواهیم داشت و ملت ایران به طور یکپارچه از منافع ملی خود حمایت خواهد کرد.