یک‌شنبه 8 مهر 1403

راموس در راه تهران؟!

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
راموس در راه تهران؟!

سرخیو راموس پس از مدت زیادی حضور در لالیگای اسپانیا با چند پیشنهاد جدی از کشورهای حوزه خلیج فارس مواجه شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخیو راموس، مدافع سابق تیم فوتبال رئال مادرید پس از 16 سال حضور در رئال مادرید سرانجام در سال 2021 از این تیم جدا شد. او که با رئال مادرید به تمام افتخارات ممکن رسید تصمیم گرفت به پاریس بپیوندد. او در ادامه به سویا انتقال یافت و پس از یک فصل حضور از این تیم هم جدا شد. حال صحبت‌های زیادی از حضور او در تیم‌های عربستانی شده و مدیران پولدار عربی به دنبال یک انتقال بزرگ دیگر به عربستان هستند. راموس پس از آنکه در پایان فصل گذشته از سویا جدا شد به هیچ تیمی نپیوسته است.

تیم فوتبال النصر عربستان که در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا حضور دارد و در این بازی‌ها باید به مصاف تیم‌های پرسپولیس و استقلال برود قصد دارد سرجیو راموس بازیکن پیشین رئال مادرید را به خدمت بگیرد. رسانه‌های عربستانی گزارش داده اند که مذاکرات النصر با راموس مراحل پیشرفته خود را طی می‌کند و ممکن این این بازیکن به زودی به النصر بپیوندد. النصر که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد امیدوار است بتواند این قرارداد را نهایی کند و در فصل جدید مسابقات لیگ عربستان و لیگ نخبگان آسیا از حضور رونالدو و راموس بهره ببرد.

العروبه هم مشتری تازه راموس شد

باشگاه العروبه عربستان جدیدترین تیمی است که خواستار جذب سرخیو راموس شده است. روزنامه آس اسپانیا این خبر را تایید و اعلام کرد که راموس از لیگ عربستان پیشنهاد دارد و باید دید که تصمیم نهایی او چه خواهد بود. العروبه که به‌تازگی راهی لیگ حرفه‌ای عربستان شده است از چهار بازی خود تنها چهار امتیاز کسب کرده است و در رده دوازدهم جدول رده‌بندی لیگ حرفه‌ای عربستان قرار دارد. مدافع 38 ساله اسپانیایی افتخارات زیادی را طی حضور در رئال مادرید به دست آورد؛ حال به دنبال این است تا با یک تیم بزرگ برای کسب افتخارات تازه‌تر بجنگد. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که یکی از بهترین مدافعان جهان راهی تیم‌های حوزه خلیج فارس می‌شوند و شاهد حضور وی در تهران خواهیم بود یا خیر.

انتهای پیام /