شنبه 29 اردیبهشت 1403

راهپیمایی 22 بهمن بیانگر سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
راهپیمایی 22 بهمن بیانگر سرزندگی و پویایی انقلاب اسلامی است

استاد دانشگاه فرهنگیان گفت: شرکت مردم در راهپیمایی22 بهمن نشان دهنده پیوند انقلاب اسلامی با مردم و همبستگی ملی تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

- اخبار سیاسی -

زینب طیبی، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان، در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در خصوص اهمیت حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه اظهار داشت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن، روز فریاد اراده ملت برای نمایش ایستادگی، پیشرفت و مظهر حرکت ملی است. این راهپیمایی از معجزات شگفتی ساز انقلاب عظیم اسلامی است که چهل و پنج سال است با قدرت تمام، نشان دهنده عزم ملی و حضور عمومی ملت ایران در صحنه است که افراد، اقشار، طبقات و گروههای مختلف با سلایق متعدد را گرد خود آورده است تا مظهر عزم ملی، حضور ملی و وحدت ملی باشد.

وی افزود: بی شک، حضور پرشور جوانان، بانوان، کودکان، اساتید، بازاریان، معلمان، کارگران و تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه برای دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با بنیانگذار کبیر انقلاب، پاسخ قاطع و دندان شکنی به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و بیانگر سرزندگی و پویایی انقلاب با شعارهای کوبنده و حضور گرم و میلیونی ملت در سرتاسر کشور خواهد بود.

عضو هیئت امنای اتحادیه جهانی زنان مسلمان خاطرنشان کرد: شرکت بانوان و دعوت اعضای خانواده به شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، عظیم ترین صحنه بیداری و هوشیاری ملت و همدلی همگان برای اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی و حمایت و پشتیبانی از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی و عزم ملی ملت و مسئولین برای پیمودن مسیر پرفراز و نشیب ساخت و اداره کشور بر پایه احکام اسلامی را به نمایش خواهد گذاشت.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه شرکت مردم در این راهپیمایی نشان دهنده پیوند انقلاب اسلامی با مردم و همبستگی ملی تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یادآور شد: نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی، پویایی و زنده بودن انقلاب پس از چهار دهه پر پیچ و خم، مرور آرمانها و اهداف انقلاب اسلامی، ایستادگی مردم سرافراز ایران در مقابل توطئه های داخلی و خارجی دشمنان، حفظ استقلال، امنیت و منافع ملی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی و نشان دهنده پایداری مردم بر آرمانهای انقلاب اسلامی است. به تعبیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای (دام ظله العالی)، راهپیمایی بیست و دوم بهمن، باران رحمت الهی با حضور عظیم مردمی است که فضای غبارآلود و ذهنهای در معرض بمباران شبهات روز افزون دشمن را با سیل خروشان ملت در خیابانها، شست و شو و از آلودگی ها میزداید.

وی گفت: امروز حضور جدی، آگاهانه، با بصیرت، زنده و نیرومند بانوان در راهپیمایی شورانگیز بیست و دوم بهمن، زنان را همچون گام نخست انقلاب اسلامی، در خط مقدم سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار خواهد داد و ستون های استوار جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند.

این استاد دانشگاه یادآور شد: مفتخریم که در جمهوری اسلامی ایران، بانوان، زنان سالخورده و جوان، خرد و کلان، در صحنه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، همدوش با مردان، در تعالی نظام، حضوری شجاعانه و مقتدرانه خواهند داشت و با نمایش حضور عفیفانه و شگفتی ساز در جشن پیروزی انقلاب اسلامی، توطئه ها و ترفندهای دشمنان را در بی رونق ساختن راهپیمایی بیست و دوم بهمن و فاصله گرفتن ملت از آرمانهای امام راحل، نقش برآب خواهند کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: امید که به تعبیر مقام معظم رهبری، خیل کثیر دلدادگان نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچنانکه در 45 سال گذشته حتی بدون یک نوبت تعطیلی در همه شهرها و روستاها به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعار، از انقلاب خود دفاع، و تبعیت و بیعتشان را با امام بزرگوار اعلام کردند، امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن که نشانه اقتدار ملی است، به صورت پر شور شرکت کنند.