دوشنبه 16 مهر 1403

راه یاب ملل کردستان برابر شهرداری قزوین شکست خورد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
راه یاب ملل کردستان برابر شهرداری قزوین شکست خورد

سنندج - ایرنا - تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر شهرداری قزوین شکست خورد.

به گزارش ایرنا، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با دیدار تیمهای راه یاب ملل کردستان و شهرداری قزوین از ساعت 11 صبح امروز جمعه در سالن خانه والیبال تهران برگزار شد.

تیم راه یاب ملل کردستان در این دیدار حساس و نزدیک که می‌توانست برنده بازی باشد با نتیجه سه بر 2 مغلوب حریف خود شد و نتوانست نمایش خوب هفته قبل برابر شهرداری ورامین را تکرار کند.

ست اول این دیدار با نتیجه 25 بر 20 به سود راه یاب ملل کردستان، ست دوم با نتیجه 27 بر 25 به نفع شهرداری قزوین، ست سوم 25 بر 23 به نفع راه یاب ملل کردستان، ست چهارم 25 بر 12 و ست پنجم نیز با نتیجه 15 بر 11 به نفع شهرداری قزوین به پایان رسید.

تیم راه یاب ملل کردستان هفته گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ورامین قهرمان سابق لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور را شکست داد و یک شگفتی در بازی‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور رقم زد.

تیم راه یاب ملل کردستان از 10 بازی گذشته خود 9 شکست و یک پیروزی را کسب کرده است و در رتبه چهاردهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور قرار دارد.

تیم راه یاب ملل کردستان که در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرده بود پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین لحظات و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد، این در حالی است که سایر تیم ها نه تنها بازیکنان مورد نظر خود را جذب کردند بلکه تمرینات آمادگی خود را به اتمام رسانده و هر کدام به منظور آمادگی بیشتر مسابقات دوستانه نیز داشته‌اند.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه پنجم آذر بعد از حدود یک ماه تعطیلی بدلیل شیوع کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ به‌صورت متمرکز در تهران آغاز شده است.

*س_برچسب‌ها_س*