شنبه 29 اردیبهشت 1403

رتبه کنکور

رتبه کنکور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی همزمان با سالروز درگذشت استاد قانعی‌راد جامعه‌شناس برجسته ایرانی با تاکید بر اینکه برای دانشگاهی بودن لزومی ندارد از حکومت فاصله بگیریم، گفت: قانعی‌راد هم با منابع علمی می‌توانست خوب ارتباط برقرار کند، هم با سیاستگذاران گفت‌وگو و آنها را متقاعد می‌کرد که از علم و تخصص استفاده کنند و هم در حوزه مردمی به نقش خود واقف بود.

خبرگزاری تسنیم

کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعارض منافع از علل مخالفت سیاستگذاران سلامت با گسترش مبانی طب سنتی است، گفت: مشوق‌های مالی و اعطای هدایایی مانند سفرهای خارجی از سوی شرکت‌های دارویی به پزشکان از جمله مفاسد امروز نظام سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش افزایی و توانمندسازی دبیران و مدیران مدارس با همت سرگروه‌های آموزشی دوره متوسطه نظری از جمله اقدامات مهم اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای ارتقای رتبه کنکور سراسری است.

وب‌گاه تابناک

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، موضوع عجیبی از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد که سیستم آموزش عالی کشور را کامل زیر سؤال برد؛ موضوع فروش صندلی در برخی دانشگاه‌های معتبر کشور، موضوعی نبود که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.